این طور که به نظر می‌رسد، پرچم‌دارهای جدید سونی قرار است قیمتی پایین‌تر از پرچم‌دارهای فعلی سایر شرکت‌ها مثل سامسونگ و اپل داشته باشند. گزارشی جدید از سوئد به بیرون درز کرده است که از اطلاعات قیمت و مشخصات دو گوشی پرچم‌دار آینده‌ی سونی می‌گوید.

به غیر از اندازه، ظاهرا گوشی‌ها تفاوت دیگری با هم ندارند.

بر اساس این اطلاعات، قرار است Xperia XZ2 یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بزرگ داشته باشد که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد و با شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ پوشیده شده است. این گوشی همانطور که انتظار می‌رود یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ خواهد داشت. میزان حافظه‌ی اصلی آن هم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی فلش آن ۶۴ گیگابایت است.

مدل کوچکتر پرچم‌دار بعدی سونی یعنی Xperia XZ2 Compact از نظر سخت‌افزاری تفاوتی با مدل بزرگتر ندارد و همان سخت‌افزار قوی را در خودش جای داده است. با این حال صفحه‌ی نمایش آن فول اچ‌دی ۵ اینچی است.

گفته شده هیچ‌کدام از این دو مدل گوشی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ندارند. به غیر از اندازه، ظاهرا گوشی‌ها تفاوت دیگری با هم ندارند.

از نظر قیمت، اطلاعات منتشر شده می‌گوید که مدل بزرگتر ۷۹۹ یورو قیمت خواهد داشت، در حالی که مدل کوچکتر ۵۹۹ یورو قیمت گذاری شده است. به نظر می‌رسد که سونی برنامه دارد این دو گوشی را از روز ۶ مارس وارد بازار کند.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala