بر و بچه‌های وب‌سایت Android Authority توانسته‌اند به یکی از نمونه‌های اولیه‌ی گوشی Huawei P20 دست پیدا کنند. این نمونه‌ی اولیه از نظر ظاهری، تفاوت‌هایی با پرچم‌دار قبلی این شرکت کرده است و به نظر می‌رسد که باید منتظر تغییراتی باشیم.

مطمئنا نسخه‌ی نهایی Huawei P20 با این نمونه‌ی اولیه تفاوت‌هایی خواهد داشت؛ تفاوت‌هایی بزرگ یا شاید کوچک.

پیش از هر چیز، با حاشیه‌ی بسیار کم صفحه‌ی نمایش روبرو می‌شویم. در این نمونه‌ی اولیه، Huawei P20 ظاهری شبیه به Mate 10 دارد و روی صفحه‌ی نمایش، خبری از بریدگی نیست؛ موضوعی که شایعات جدید به آن اشاره کرده‌اند. به غیر از بالا و پایین صفحه نمایش که مقداری حاشیه دارند، در دو سمت چپ و راست حاشیه‌ی زیادی دیده نمی‌شود. البته باید صفحه‌ی نمایش گوشی روشن شود تا بتوان نظر نهایی را در این مورد داد.

این نمونه‌ی اولیه‌ی Huawei P20 هم‌چنین کلید کم و زیاد کردن صدا ندارد و به جای آن، در بالای کلید پاور نشانه‌هایی کشیده شده است. به نظر می‌رسد که هوآوی قصد داشته تا از یک تاچ پد به جای کلید بالا و پایین صدا استفاده کند.

برخلاف P9 و P10 که لنز در بدنه بخشی جداگانه دارند، این نمونه‌ی اولیه‌ی P10 بخشی مجزا برای لنز دوربین‌ها ندارد. هوآوی در این نمونه‌ی اولیه از دو لنز استفاده کرده، ولی گفته شده که ممکن است P20 یک دوربین با سه عدد لنز داشته باشد. هنوز از صحت این شایعه مطمئن نیستیم، ولی شاید مدل معمولی دو لنز داشته باشد و مدل پلاس یک سیستم دوربین با سه سنسور مختلف.

مطمئنا نسخه‌ی نهایی Huawei P20 با این نمونه‌ی اولیه تفاوت‌هایی خواهد داشت؛ تفاوت‌هایی بزرگ یا شاید کوچک.

کمی بیشتر از یک ماه تا رونمایی از سری پرچم‌دارهای جدید هوآوی باقی مانده است. می‌توانید در ادامه تصاویر منتشر شده از این نمونه‌ی اولیه را ببینید.

منبع: Android Authority

منبع متن: digikala