نمایشگاه MWC 2018 فرا با برگزاری کنفرانس‌های مختلف شروع می‌شود. شرکت‌هایی مثل هواوی، نوکیا، سامسونگ و سونی در این رویداد حضور دارند و می‌خواهند گوشی‌های جدیدشان را معرفی کنند.

شرکت هواوی اولین کنفرانس نمایشگاه امسال را برگزار خواهد کرد. این کنفرانس ۶ اسفند ماه در ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار می‌شود. هواوی امسال گوشی پرچم‌دار معرفی نمی‌کند و به احتمال زیاد چند گوشی میان‌رده و رده پایین را نشان می‌دهد.

شرکت نوکیا دومین کنفرانس MWC امسال را برگزار می‌کند. این کنفرانس ۶ اسفند ماه ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر شروع می‌شود. انتظار می‌رود که نوکیا گوشی نوکیا ۹ یا نوکیا ۷ پلاس را معرفی کند. حتی گفته شده که این شرکت یک گوشی رده پایین به اسم نوکیا ۱ را هم نشان می‌دهد.

به احتمال زیاد کنفرانس شرکت سامسونگ یکی از مهمترین کنفرانس‌های نمایشگاه‌های امسال خواهد بود. کنفرانس سامسونگ در تاریخ ۶ اسفند ماه در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب شروع می‌شود. این شرکت قطعا دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را معرفی خواهد کرد. جدیدترین پرچم‌دارهای سامسونگ از هم اکنون طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و کلی هم ویژگی جدید و هیجان‌انگیز دارند.

در روز ۷ اسفند ماه هم شرکت سونی کنفرانس خودش را برگزار می‌کند. کنفرانس سونی ساعت ۱۱ صبح شروع می‌شود و انتظار می‌رود که در این کنفرانس گوشی‌های اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ پرو معرفی شوند. شاید سونی چند گوشی میان‌رده هم معرفی کند.

 

در انتها می‌توانید جدول زمان‌بندی کنفرانس‌های MWC 2018 را مشاهده کنید:

 

هواوی ۶ اسفند ماه ۱۶:۰۰
نوکیا ۶ اسفند ماه ۱۸:۳۰
سامسونگ ۶ اسفند ماه ۲۰:۳۰
سونی ۷ اسفند ماه ۱۱:۰۰

 

پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018 را می‌توانید از دیجی‌کالا مگ دنبال کنید.

مطلب زمان‌بندی کنفرانس‌های نمایشگاه MWC 2018 برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala