قسمت یازدهم مستند خودرو رینگ اسپرت روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارت دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. در این قسمت از برنامه‌ی رینگ اسپرت قرار نگاهی به خودروهای جدید در بازار ایران داشته باشیم.

این چند سال اخیر شاهد تولد خودروهای جدیدی در بازار ایران بودیم؛ ماشین‌هایی مثل دنا، دنا پلاس، تیبا، ساینا و کوییک. اگرچه ظاهر این خودروها تنها ظاهر آن کمی عوض شده اما در باطن تغییرات زیادی انجام نشده است. با این حال از هیچ کس پوشیده نیست که بازار ایران کاملا غیررقابتی و انحصاری است؛ علی‌الخصوص اگر بازه قیمتی را زیر ۱۰۰ میلیون تومان یا دقیق‌تر، زیر ۵۰ میلیون تومان درنظر بگیریم. آن موقع است که تنها با چند انتخاب غیرمتنوع داخلی روبرو هستیم.

البته ناگفته نماند که این چند سال اخیر، خودروسازهای چینی توانسته‌اند با عرضه خودروهای ارزان‌قیمت، محصولات خود را مورد بازبینی قرار دهند و پیشرفت خوبی کنند. همین باعث شده تا در کنار چند انتخاب از خودروهای تولید داخل، گزینه‌های کمی متنوع‌تر از خانواده‌های چینی روی میز قرار گیرد. در قسمت جدید از مستند رینگ اسپرت، قرار است با خودروهای جدید در بازار ایران نگاه دقیق‌تری شود.

قسمت یازدهم مستند خودرو رینگ اسپرت در روز چهارشنبه چهارشنبه ۲۳ اسفند راس ساعت ۲۱:۰۰ در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید قسمت جدید مستند رینگ اسپرت را در روز چهارشنبه چهارشنبه ۲۳ اسفند در صفحه اختصاصی رینگ اسپرت ببینید. برای پیگیری اخبار و تماشای مستند ماشین رینگ اسپرت، شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا مگ و کانال‌های یوتیوب و آپارات دیجی‌کالا را دنبال کنید.

مطلب ۲۳ اسفند منتظر پخش قسمت یازدهم رینگ اسپرت باشید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala