شاید فکر کنید خرید عیدی برای خانم‌ها کار سخت و پیچیده‌ای باشد، اما ما یک لیست کامل تهیه کردیم که هدیه دادن به خانم‌ها را برای همه راحت‌تر کرده‌است. فرقی نمی‌‌کند به یک دختر کوچک‌ عیدی می‌دهید یا به یک دختر جوان، برای همسرتان به دنبال هدیه هستید یا عیدی خواهرتان را هنوز نخریده‌اید؛ در این مطلب ۱۰ پیشنهاد برای خرید هدیه نورزی به شما معرفی می‌کنیم که از معروف‌ترین برندها و جذاب‌ترین کالاها انتخاب شده‌اند. با ما همراه باشید تا عیدی امسال عزیزانتان را بهتر و کاربردی‌تر انتخاب کنید.

 

سشوار بابيليس

یک سشوار کم صدا و پر قدرت کاربردی‌ترین وسیله برای خانم‌ها است. به خانم‌هایی که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند و همیشه موهای آراسته دارند باید افتخار کرد. این سشوار بابیلیس بهترین هدیه برای عید امسال به این خانم‌ها است. وزن این سشوار بابیلیس خیلی سبک است و بدنه آن بسیار ارگونومیک و خوش‌دست طراحی شده‌؛ به همین دلیل کار کردن با آن دست را اصلا خسته نخواهد کرد.

 

روسري اکل مدل S026

یک روسری ابریشم نفیس با رنگ‌های بهاری شاد و زیبا قطعا یکی از مناسب‌ترین هدیه‌های عیدی برای خانم‌ها است. رنگ امسال بنفش است و در این روسری رنگ بنفش در کنار رنگ‌های بهاری کار شده‌است و ترکیب رنگی زیبایی ساخته‌شده  که با مانتو یا کت بنفش به خوبی ست خواهد شد. با هدیه دادن این روسری برای عید امسال به عزیزان خودتان، بهار را به آن‌ها هدیه کردید.

 

نيم ست طلا ۱۸ عيار رزا

اگر دست و دلباز هستید برای عیدی امسال برای دختر، همسر یا خواهر عزیزتان این نیم ست طلا را هدیه دهید. در این نیم ست دوست‌داشتنی یک جفت گوشواره و یک آویز گردنبند (پلاک) از جنس طلای ۱۸ عیار قرار دارد که با نگین‌های اتمی سفید کار شده است و با درخشش خودش زیبایی همسر، دختر، خواهر و خلاصه هر خانمی‌ را تکمیل می‌کند. این ۳ تا قلب ظریف می‌تواند سال جدید را متفاوت رغم بزند.

 

 

برس پاکسازی تاچ بيوتي

تقریبا همه خانم‌ها به زیبایی و سلامت پوستشان اهمیت می‌دهند و ست پاکسازی صورت تاچ بیوتی دقیقا همان هدیه‌ای است که همه خانم‌ها این روزها بهش نیاز دارند. هر خانمی با هر سنی می‌تواند از این دستگاه استفاده کند تا گرد و غبار، آرایش و سلول‌های مرده را از روی پوست خود پاک کند و حتی، پوست خود را در منزل لایه‌برداری کند. از مزایای دیگر این دستگاه ضد آب بودن آن است که امکان استفاده از آن را حتی در زیر دوش هم فراهم می‌کند.

 

ست آرایشی لورآل

ایام عید یعنی هر روز دید و بازدید و یکی از چیزهایی که در این ایام زیاد استفاده می‌شود، لوازم آرایش است. این پک آرایشی لورآل شامل یک ریمل حجم دهنده و جدا کننده مژه‌ها به همراه یک خط چشم فوق‌العاده مشکی است. این پک آرایشی چشمانی درشت، مشکی با مژه‌هایی پر پشت و مخملی به خانم‌ها هدیه می‌کند. عیدی امسال را با این ست آرایشی لورآل کامل کنید.

 

ادو پرفيوم زنانه شوپارد

اگر همسر شما عطر شیرین دوست دارد و رومانتیک و احساساتی است، این عطر زنانه برند شوپارد او را به وجد خواهد آورد. عطری با رایحه پرتقال و بوی تمشک در نت ابتدایی و در نت میانی بوی گل‌های جادویی که پس از گذشت زمانی طولانی به عطر عنبر و مشک و چوب کشمیر خواهد رسید. این عطر گرم است و در تمام روز در یاد خانم‌ها خواهد ماند. بهترین هدیه برای خانم‌های علاقه‌مند به عطر گرم و شیرین.

 

کیف رودوشی ديويد جونز

این کیف چرم بسیار شیک از برند دیوید جونز، می‌تواند استایل سال جدید خانم‌ها را دگرگون کند. کیف چهار رنگبندی مختلف دارد که هر کدام برای تیپ متفاوتی طراحی شده است. ۳ تا جیب داخلی و یک جیب خارجی دارد، بند آن بلند و قابل تنظیم است و در مجموع یک کیف کامل محصوب می‌شود. این کیف را می‌توان با یک کفش جیر یا نوبوک با رنگ خودش هماهنگ کرد و استایل بهار ۹۷ را با رنگ و لعاب جدیدی ساخت.

 

دوربین چاپ سريع فوجي‌فيلم Instax Mini 9

این دوربین چاپ سریع با رنگ‌های پاستلی و خوش‌رنگش دل هر دختر جوانی را به دست می‌آورد. با خرید دوربین عکاسی Instax Mini 9 عادت عکس گرفتن را به یک سرگرمی مفرح و یک عکس را به یک یادگار برای همیشه تبدیل خواهید کرد. این دوربین عکاسی به کاغذ عکاسی با اندازه ۶۲ × ۴۶ نیاز دارد و از پرطرفدارترین دوربین‌های فوجی‌فیلم است که به خاطر رنگ‌های فوق‌العاده جذاب و کیفیت عکس‌هایش دل هر دختر خانومی‌ را به دست می‌آورد.

 

گلدان ويزدم

گلدانی به سپیدی شکوفه‌های بهاری با طراحی خاص که در عین سادگی، تاثیر چشم‌گیری در دکوراسیون اتاق دارد. ارتفاع این گلدان ویزدم ۱۷ سانتی‌متر است و قطر ۲۲ سانتی‌متر دارد. این گلدان می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم‌های خوش‌سلیقه باشد که آن را روی میز تحریر، روی میز ناهار خوری یا کنسول خانه خود قرار دهند. گلدان سرامیکی برند ویزدوم علاوه بر رنگ سفید، رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی هم دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه عزیزانتان، رنگ مورد نظرشان را سفارش دهید.

 

ساعت هوشمند TTY King

یک گجت با قابلیت‌های زیاد و قیمت مناسب، شاید بهترین عیدی برای طرفداران تکنولوژی باشد. این ساعت هوشمند، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه دارد و هم با گوشی‌های اندرویدی وهم گوشی‌ آیفون سازگاری دارد. با این ساعت هوشمند می‌توان تماس‌ گرفت، تماس‌ها را پاسخ داد، از گام‌شمارش برای اندازه‌گیری تحرک استفاده کرد و البته یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی هم دارد. ساعت هوشمند برند TTY King با یک بند مشکی روی مچ دست بسته می شود که با هر لباسی ست می‌شود و در مقایسه با ساعت‌های هوشمند دیگر قیمت مناسبی دارد.

 

 

مطلب ۱۰ پیشنهاد خرید هدیه‌ی نوروزی برای خانم‌ها برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala