شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز خبر داده است که می‌خواهد تمام و کمال بازی «فورت‌نایت»، البته نسخه‌ی رایگان آن یعنی Fortnite: Battle Royale را به گوشی‌های موبایل بیاورد. قرار است این بازی روی سیستم‌های عامل iOS و اندروید عرضه شود، ولی عرضه‌ی اولیه و آزمایشی آن فقط روی سیستم عامل iOS صورت خواهد گرفت. نسخه‌ی آزمایشی Fortnite: Battle Royale برای همه در دسترس نخواهد بود و ثبت نام برای امتحان بازی از همین حالا آغاز شده است.

کاربران دستگاه‌های اندرویدی و دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS هر دو می‌توانند ثبت نام کنند، ولی بازی قرار است اول روی iOS راه بیافتد. شرکت اپیک گیمز می‌گوید که چند ماه آینده به سراغ پشتیبانی از اندروید می‌روند.

حداقل دستگاه‌هایی که از نسخه‌ی موبایل Fortnite: Battle Royale پشتیبانی می‌کنند، از این قرار هستند:

  • iPhone 6S
  • iPhone SE
  • iPad Mini 4
  • iPad Airt 2
  • iPad 2017
  • iPad Pro

این دستگاه‌ها باید به جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اپل یعنی iOS 11 بروزرسانی شده باشند.

اپیک می‌گوید که مشغول فرستادن ایمیل‌هایی به کسانی است که ثبت نام کرده‌اند. در این ایمیل‌ها چند کد وجود دارد تا آن‌ها را به دوستان‌تان هم بدهید. با بهینه‌تر شدن بازی و بررسی توانایی سرورهای اپیک، این شرکت تعداد ایمیل‌های ارسالی را به تدریج افزایش خواهد داد.

نسخه‌ی موبایل Fortnite: Battle Royale دقیقا همان تجربه‌ی نسخه‌های کنسول و کامپیوتر را ارایه می‌دهد. بازی‌کننده‌های موبایل حتی این امکان را دارند تا اگر می‌خواهند، با بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر هم بازی کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر نسخه‌ی موبایل Fortnite: Battle Royale را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت ۲K

منبع: GameSpot

مطلب نسخه‌ی موبایل Fortnite: Battle Royale به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala