این اولین باری نیست که شایعه شده شرکت سامسونگ قصد دارد از سنسور FACE ID روی گوشی گلکسی اس ۱۰ استفاده کند. گفته شده این گوشی از سنسوری برای تشخیص چهره استفاده می‌کند که برای رقابت با تکنولوژی Face ID شرکت اپل ساخته شده است.  از طرف دیگر شایعات می‌گویند که گلکسی اس ۱۰ از تراشه‌ای پشتیبانی می‌کند که با معماری ۷ نانومتری ساخته شده و از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. در ادامه شایعات گفته شده سنسور تشخیص اثر انگشت که این تلفن همراه هوشمند به زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

گفته شده شرکت سامسونگ روی تکنولوژی جدیدی به اسم ۳D Sensing کار می‌کند که برای رقابت با Face iD ساخته شده است. البته سامسونگ در حال حاضر از اسکن هوشمند و AR Emoji برای گلکسی اس ۹ استفاده می‌کند، اما در رقابت با آیفون ۱۰ چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. حالا این شرکت روی تکنولوژی جدیدتری کار می‌کند که به نظر بسیار بهتر است تکنولوژی فعلی است.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد. تقریبا یک سال تا عرضه و معرفی این گوشی زمان داریم.

منبع: phonearena

 

مطلب گلکسی اس ۱۰ به Face ID و سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala