شرکت بازی‌سازی Kiloo Games، تهیه کننده‌ی بازی معروف Subway Surfers از موفقیت بزرگ این بازی خبر داده است. بازی Subway Surfers به اولین بازی فروشگاه گوگل تبدیل شده است که تعداد دانلودهای آن، از یک میلیارد عدد بیشتر شده است.

قرار است در سال جاری میلادی فیلم‌های انیمیشنی کوتاه بر اساس این بازی بسازند.

بازی Subway Surfers برای اولین بار شش سال گذشته عرضه شده بود. با این حال، استودیوی سازنده‌ی آن یعنی SYBO در طول این شش سال مشغول آپدیت این بازی بود و محتواهای جدیدی را مرتب به آن اضافه کرد. سازندگان این بازی می‌گویند که تعداد دانلودهای Subway Surfers در سال ۲۰۱۷ از هر بازی دیگری روی گوگل پلی‌استور بیشتر بوده است. البته نمی‌دانیم این ادعا چقدر صحیح است، وقتی به بازی‌های دیگری مثل Pokemon Go یا Clash Royale نگاه می‌کنیم و تعداد دانلودهای آن‌ها را می‌بینیم.

مدیر استودیوی بازی‌سازی SYBO گفته است که نه تنها به آپدیت بازی ادامه خواهند داد و Subway Surfers را رها نخواهند کرد، بلکه قرار است در سال جاری میلادی فیلم‌های انیمیشنی کوتاه بر اساس این بازی بسازند.

اگر شما هم از بازی‌کننده‌های قدیمی Subway Surfers بوده‌اید و بازی کردن آن را کنار گذاشته‌اید، شاید بد نباشد دوباره به آن سر بزنید و نگاهی به قابلیت‌ها و آیتم‌های جدید بازی بیاندازید.

منبع: Phone Arena

مطلب Subway Surfers اولین بازی یک میلیاردی گوگل پلی‌استور شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala