شرکت بازی‌سازی سگا تهیه کننده‌ی مجموعه بازی‌های «یاکوزا»، خبر از عرضه‌ی جدیدترین قسمت این بازی در خارج از ژاپن داده است. جدیدترین شماره‌ی بازی یاکوزا، یک بازسازی از یاکوزا ۲ است که بیش از ده سال پیش روی کنسول پلی‌استیشن۲ عرضه شده بود.

این بازسازی، درست مثل بازسازی یاکوزا ۱، از اساس دوباره ساخته شده است.

بازسازی یاکوزا ۲ در حالی عرضه می‌شود که سگا سال گذشته هم بازسازی یاکوزا ۱ را با اسم Yakuza: Kiwami عرضه کرد و بازخورد بسیار خوبی از آن گرفت. بازسازی یاکوزا ۲ هم Yakuza: Kiwami 2 نام گرفته است.

Yakuza: Kiwami 2 قرار است در روز ۲۸ آگوست سال جاری میلادی، یعنی تابستان سال آینده، با قیمت ۵۰ دلار به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود. نسخه‌های اولیه‌ی بازی یک قاب فلزی خواهد داشت که عکس دو شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های یاکوزا یعنی Kazuma Kiryu و Ryuji Goda روی آن حک شده است.

بازسازی یاکوزا ۲ پاییز امسال در ژاپن عرضه شده بود. این بازسازی، روی موتورپایه‌ی یاکوزا ۶ ساخته شده است و به همین دلیل، کیفیت‌های گرافیکی بسیار بالایی دارد.

این بازسازی، درست مثل بازسازی یاکوزا ۱، از پایه دوباره ساخته شده است؛ یعنی یک بازی کاملا جدید است که داستان یاکوزا ۲ را دوباره تعریف می‌کند؛ آن هم با صحنه‌های جدید و روند بازی کاملا مدرن.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر Yakuza: Kiwami 2 را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

مطلب تاریخ عرضه‌ی Yakuza: Kiwami 2 مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala