یک روز تا آغاز سال جدید باقی مانده است و از همین امروز، تعطیلات نوروز شروع شده‌اند. تعطیلات خوبی مقابل‌مان داریم و تصور می‌کنیم این چند روز تعطیلی، بیش از هر چیز به درد بازی کردن می‌خورد. هر چه باشد رفتن به سفر اولین گزینه‌ای است که برای استفاده از تعطیلات به ذهن افراد می‌رسد و به همین دلیل، به هر نقطه‌ی مملکت که سر بزنید، به جای اینکه لذت ببرید باید با مشکلاتی مثل پیدا کردن یک تکه جا برای نشستن دست و پنجه نرم کنید.

از نظر فنی Monster Hunter World یکی از بهترین بازی‌هایی است که اخیرا عرضه شده.

ما پیشنهاد بهتری برای‌تان: تعطیلات خود را در خانه و پای بازی بگذرانید. اگر احساس می‌کنید نیاز دارید تا یکی دو طبیعت زیبا هم ببینید، بهتر است از همین امروز سراغ بازی کردن قسمت جدید «شکارچی هیولا» بروید که بدون شرک بهترین بازی این مجموعه و یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های اکشن چند سال اخیر است.

اگر تا به حال شکارچی هیولا بازی نکرده‌اید، بگذارید آن را با «متال گیر سالید: سفیر صلح» یا همان Peace Walker مقایسه کنیم که روندی شبیه به یک بازی شکارچی هیولا داشت.

در Monster Hunter World شخصیتی برای خودتان می‌سازید و یکی پس از دیگری، هیولاهایی که در دنیای این بازی زندگی می‌کنند را نابود می‌کنید.

هدف اصلی بازی بدون شک پیشرفت و قدرتمندتر شدن است، ولی اولین چیزی که چشم‌تان را در بازی می‌گیرد و می‌خواهید به دنبال آن بروید، گشت و گذار در نقشه‌ی بازی است. سازندگان Monster Hunter World یک دنیای بزرگ و زنده ساخته‌اند که چرخه‌ی حیات مختص به خود را دارند و موجودات و هیولاهای مختلفی در آن زندگی می‌کنند. اینکه هیولاهای بزرگ با یکدیگر در بیافتند و موجودات کوچکتر را بخورند، فقط بخش کوچکی از اتفاقاتی هستند که در دنیای بازی می‌بینید.

سازندگان Monster Hunter World یک دنیای بزرگ و زنده ساخته‌اند که چرخه‌ی حیات مختص به خود را دارند و موجودات و هیولاهای مختلفی در آن زندگی می‌کنند.

از نظر فنی Monster Hunter World یکی از بهترین بازی‌هایی است که اخیرا عرضه شده. دنیای بزرگ بازی بسیار زیبا است و جزییاتی که هیولاها و انیمیشن‌های آن‌ها دارند، در کمتر بازی‌ها پیدا می‌شوند.

روند بازی که حول سیستم مبارزه‌ی بسیار خوب آن می‌چرخد، بسیار سرگرم کننده از آب درآمده است. سلاح‌های مختلف، از شمشیرهای عجیب و غریب گرفته تا نارنجک‌انداز و مسلسل، در بازی پیدا می‌شوند. هیولاها هم هر کدام یک غولآخر بزرگ هستند که کشتن آن‌ها نیازمند استراتژی و تاکتیک‌های مخصوصی است.

پیشنهاد می‌کنیم امروز را به شکارچی هیولا بازی کردن بگذرانید. با این حال می‌توانید منتظر سایر پیشنهادهای ما در روزهای آینده باشید که یکی از یکی بهتر هستند.

نام بازی: Monster Hunter World

تهیه کننده: Capcom

سازنده: Capcom

سبک: اکشن نقش‌آفرینی

پلتفرم: PS4، Xbox One

مطلب معرفی بازی نوروزی: Monster Hunter World (روز ۲۹ اسفند) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala