دیروز آخرین قسمت از مستند ماشین رینگ اسپرت در سایت دیجی‌کالامگ و کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا منتشر شد. در این بخش از مستند خودرو به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ پرداخته شد. در همین راستا تصمیم گرفتیم مطلب «شما بگویید» این هفته را به این بخش از برنامه اختصاص دهیم و نظر شما را درمورد نمایشگاه خودرو ژنو امسال جویا شویم.

نمایشگاه خودرو زنو؛ یکی از بهترین‌ها

هر ساله نمایشگاه‌های خودرو متنوعی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. بعضی از این نمایشگاه‌ها به عنوان بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی به حساب می‌آیند که خودروسازهای بزرگ و مطرح دنیا با جدیدترین دستاوردهای خود، حضور پررنگی پیدا می‌کنند. نمایشگاه خودرو ژنو هم یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای خودرویی جهان است که به عنوان یکی از ۵ نمایشگاه بزرگ خودرو دنیا شمرده می‌شود.

ژنو از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرو جهان

نمایشگاه خودرو ژنو هم‌چنین جزو یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای خودرویی قلمداد می‌شود که پیشینه‌ی آن به سال ۱۹۰۵ میلادی برمی‌گردد. بعد از گذشت ۱۱۳ سال از تولد این رویداد، ژنو هنوز میزبان یکی از نمایشگاه‌های مطرح دنیاست تا از سراسر دنیا، علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب کند.

فرق نمایشگاه خودرو ژنو با تهران؛ از زمین تا آسمان

این درحالیست که پارسال پس از یک غیبت طولانی، نمایشگاه خودرو تهران کار خود را آغاز کرد و میزبان خودروهای هیجان‌انگیزی نظیر ب‌ام‌و i8، سری ۷، لوتوس و محصولات شرکت‌های کره‌ای شد. انتظار داشتیم نمایشگاه خودرو تهران، امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود اما این امر نه تنها محقق نشد، بلکه شاهد غیبت شرکت‌های مهم در این رویداد بودیم که جذبه و هیجان را از شهر آفتاب گرفت؛ غیبتی که یک پیام اعتراضی از بسته بودن سایت ثبت و سفارش به دنبال داشت. با این حال، شرکت‌های چینی با قدرت هرچه تمام میهمان شهر آفتاب شدند.

حالا در شما بگویید این هفته می‌خواهیم نظر شما را درمورد نمایشگاه خودرو ژنو و تفاوت‌های آن با نمایشگاه‌های خودرو تهران و دیگر شهرهای ایران بپرسیم. منتظر کامنت‌های شما کاربران عزیز هستیم.

مطلب شما بگویید؛ نظرتان درباره نمایشگاه خودرو ژنو امسال چیست؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala