شرکت هواوی امروز گوشی هواوی P20 لایت را معرفی کرد.  این گوشی در گشور چین با نام Nova 3e و در کشورهای اروپایی با نام P20 لایت راهی بازار می‌شود.

همان‌طور که از قبل هم در تصاویر لو رفته مشخص شده بود، این گوشی در رنگ آبی راهی بازار می‌شود. رنگی بسیار زیبا و جذاب که می‌تواند نظر افراد مختلفی را به سمت خودش جلب کند. البته هواوی به این موضوع اشاره کرد که این تلفن همراه هوشمند  در رنگ‌های صورتی و مشکی هم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز شده و ناچ دارد. هواوی برای گوشی جدید خودش از دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی هواوی P20 لایت به تراشه Kirin 959 مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه هوشمند دوربین دوتایی در پشت دارد از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. با این دوربین می‌توان عکس‌های پرتره ثبت کرد.

هواوی P20 لایت به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با اندروید ۸ راهی بازار می‌شود. سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی هم در پشت قرار گرفته است.

منبع: gsmarena

مطلب گوشی هواوی  P20 لایت رسما معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala