بازی دو نفره‌ی «یک راه فرار» (A Way Out)، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی Hazelight، توانسته است موفقیت بزرگی کسب کند. کمتر از یک ماه از عرضه‌ی بازی A Way Out می‌گذرد و این بازی توانسته است بیش از یک میلیون نسخه بفروشد.

استودیوی بازی‌سازی Hazelight که پیش از این بازی Brothers: A Tale of Two Sons را ساخته بود، این خبر را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است. این استودیو نوشته است که تنها در دو هفته، بازی A Way Out توانسته است بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

نکته‌ی جالب این جاست که گفته شده الکترونیک آرتز حتی تصور نمی‌کرده است که بازی A Way Out چنین فروشی داشته باشد؛ طوری که پیش‌بینی‌های فروش الکترونیک آرتز از فروش کل بازی، کمتر از یک میلیون نسخه بوده است.

منتقدان هم بازخورد خوبی نسبت به بازی داشته‌اند؛ طوری که بازی A Way Out در وب‌سایت متاکریتیک که میانگین نمرات عناوین را منتشر می‌کند، نمره‌ی ۷۹ را به خود اختصاص داده است.

کارگردان بازی، «جوزف فارس» (Josef Fares) هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده است که فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی‌اش، یعنی ۲ میلیون نفر آن را تجربه کرده‌اند.

بازی A Way Out روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. بازی طوری طراحی شده است که به صورت دو نفره تجربه شود و امکان بازی کردن آن به صورت تک نفره وجود ندارد.

منبع: VG247

 

مطلب بازی دو نفره‌ی A Way Out در دو هفته یک میلیون نسخه فروخت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala