کمتر از دو ماه تا شروع بزرگترین رویداد سال صنعت بازی‌های ویدیویی باقی مانده است و در نتیجه باید به تدریج منتظر انتشار شایعات مختلف باشیم. یکی از اولین شایعات منتشر شده درباره‌ی نمایشگاه E3 2018 به شرکت بتسدا باز می‌گردد؛ شایعه‌ای که احتمالا می‌توانیم به صحت آن مطمئن باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده، قرار است بتسدا در کنفرانس امسال خود از یک بازی جدید به اسم «استارفیلد» (Starfield) رونمایی کند و این بازی، در پاییز امسال عرضه می‌شود.

بازی استارفیلد احتمالا یک نقش‌آفرینی بزرگ و علمی-تخیلی است که توسط Bethesda Game Studios ساخته می‌شود.

اطلاعات مربوط به بازی استارفیلد، توسط یکی از کاربران فروم بازی ResetEra منتشر شده است. در حالی که کاربران مختلفی مشغول بحث درباره‌ی ماهیت بازی استارفیلد بودند و کم و بیش به این نتیجه رسیده بودند که بازی، بزرگ نیست و احتمالا موبایلی است، یکی از کاربران معروف ResetEra در یک پست با رد این موضوع، گفت که بازی کنسولی است و در پاییز امسال وارد بازار می‌شود. رونمایی بازی هم طبق گفته‌ی این کاربر در نمایشگاه E3 امسال صورت خواهد گرفت.

فروم ResetEra، که توسط اعضای سابق فروم معروف NeoGAF تاسیس شده است، حتی قوانینی بسیار سفت و سخت‌تر نسبت به NeoGAF دارد؛ طوری که ثبت نام در ResetEra مثل NeoGAF به سادگی انجام نمی‌شود و پست اطلاعات غلط هم ممکن است منجر به ممنوعیت همیشگی فرد از این فروم شود. مدیران ResetEra در پستی نوشته‌اند با اینکه نمی‌توانند صحت اطلاعات بازی استارفیلد را تایید کنند، ولی می‌دانند فردی که این اطلاعات را پست کرده، در موقعیتی قرار دارد که چنین اطلاعاتی را در اختیار داشته باشد.

بازی استارفیلد احتمالا یک نقش‌آفرینی بزرگ و علمی-تخیلی است که توسط استودیوی سازنده‌ی اسکایریم و فال‌آوت‌های اخیر و تیم «تاد هاوارد»، کارگردان این بازی‌ها، ساخته می‌شود.

کنفرانس بتسدا قرار است در روز ۱۰ ژوئن برگزار شود.

منبع: ResetEra

مطلب سازنده‌ی اسکایریم و فال‌آوت امسال یک نقش‌آفرینی بزرگ علمی-تخیلی عرضه می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala