یوبی‌سافت تاریخ برگزاری کنفرانس سالانه خودش در نمایشگاه E3 را مشخص کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این کنفرانس در تاریخ ۲۱ خرداد ماه در ساعت ۱۲:۳۰  دقیقه شب برگزار می‌شود. این کنفرانس همانند سال‌های گذشته به صورت زنده از طریق سرویس‌های مختلف پخش خواهد شد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که یوبی‌سافت دو بازی Watch Dogs 3 و Splinter Cell جدید را معرفی می‌کند. همچنین بعید نیست که این شرکت مانند سال‌های گذشته باز هم یکسری بازی کاملا جدید معرفی کند. یکی دیگر از بازی‌های جدید این شرکت The Division 2 خواهد بود که چند ماه پیش معرفی شد و قرار شد که اطلاعات بیشتر آن در E3 2018 منتشر شود.

این احتمال وجود دارد که مضامین جدیدی هم برای بازی‌ّهای Ghost Recon: Wildlands و Rainbow Six Siege هم معرفی شوند. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت یک بازی جدید دیگر به اسم Skull And Bones هم در دست ساخت دارد. این بازی در دوره دزدان دریایی در جریان است و خیلی‌ها را نسبت به خودش هیجان‌زده کرده است.

همچنین خیلی از گیمرها دوست دارند که بخش‌های جدیدی هم از بازی Beyond Good & Evil 2 را مشاهده کنند. این بازی هم سال گذشته معرفی شده بود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که در E3 امسال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

منبع:  vg24

مطلب تاریخ برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala