امروز یکسری تصاویر از قاب‌‌های محافظ طراحی شده برای گوشی Moto Z3 Play به بیرون درز کرده که اطلاعات جالبی از این گوشی لو داده‌اند.

این گوشی که مدل ارزان قیمت خانواده Z3 به حساب می‌آید، از صفحه نمایشی بزرگ و کم حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. همچنین انتظار مي‌رود که این گوشی از بدنه‌ای شیشه‌ای برخوردار باشد و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

گوشی Moto Z3 Play از دوربین دوتایی در پشت برخوردار است. برای این دوربین‌ها از فلش LED هم استفاده شده است. در تصاویر لو رفته مشاهده می‌کنید که دکمه تنظیم صدا در کنار گوشی قرار گرفته‌اند. پایین دکمه‌های تنظیم صدا هم دکمه پاور را مشاهده می‌کنید که به نظر می‌رسد سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی هم روی دکمه پاور قرار گرفته باشد. شایعات می‌گویند که این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

گوشی موتو Z3 پلی به احتمال زیاد به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۶ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. شایعات می‌گویند که موتورولا برای این تلفن همراه هوشمند از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار داده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی برخوردار است.

منبع: phonearena

مطلب تصاویر لو رفته از Moto Z3 Play را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala