استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز، سازنده‌ی بزرگترین بازی‌های اکشن دنیا مثل متال گیر رایزینگ و بایونتا، از اولین بازی موبایل خود رونمایی کرده است. بازی موبایل World of Demons توسط پلاتینیوم گیمز با تهیه کنندگی شرکت DeNA برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS ساخته می‌شود.

قرار است World of Demons به صورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای عرضه شود.

سازندگان World of Demons می‌گویند که قصد دارند با ساخت این بازی، تجربه‌ی خوب بازی کردن بازی‌هایی مثل دویل می کرای و بایونتا را به صفحه‌های نمایش لمسی بیاورند و در همین راستا، سه سالی است که روی ایده‌های مختلفی برای بازی World of Demons کار می‌کنند.

با این حال، خبری از کنترل‌های پیچیده و کلیدها و فرمان‌های مختلف نیست. سیستم کنترل بازی برای صفحه‌های نمایش لمسی طراحی شده است، ولی قرار نیست این موضوع از عمق مبارزات کم کند.

بازی World of Demons بازی‌کننده‌ها را در نقش یک سامورایی قرار می‌دهد؛ یک سامورایی که با هیولاهای افسانه‌ای ژاپن مبارزه می‌کند. بازی به هنگام عرضه سه سامورایی مختلف دارد و می‌توانید یکی را انتخاب و با ۸۰ هیولای مختلف مبارزه کنید. هر شخصیت در بازی توانایی‌ها و انیمیشن‌های مختص به خود را دارد که با توجه به سلاحی که دارند، تغییر هم می‌کند. برخی مواقع در بازی مثل Okami روی صفحه هم می‌توانید یک سمبل برای اجرای حرکات ویژه، نقاشی کنید.

قرار است World of Demons به صورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای عرضه شود؛ مثل تمام بازی‌های موبایل امروزی.

می‌توانید در در ادامه تریلر و تصاویری از World of Demons ببینید. بازی در ابتدا روی سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

مطلب اولین بازی موبایل پلاتینیوم گیمز یک اکشن تند و سریع است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala