به گزارش CNet سامسونگ به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد گلکسی S9 و S9 پلاس را در دو رنگ قرمز (Burgundy Red) و طلایی (Sunrise Gold) به زودی روانه بازار کند. این اقدام سامسونگ حدود یک ماه پس از عرضه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در رنگ قرمز است.

سامسونگ گلکسی S9 به زودی در دو رنگ قرمز و طلایی برای بازار بعضی از کشورها عرضه می‌شود.

گلکسی S9 تا امروز در رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray) و آبی مرجانی (Coral Blue) موجود بوده و مشتریان می‌توانند به زودی حق انتخاب بین دو رنگ جدید قرمز و طلایی را هم داشته باشند. گفته می‌شود رنگ قرمز سامسونگ گلکسی S9 از همین ماه در دو شور چین و کره به فروش می‌رود. رنگ طلایی هم قرار است از ماه ژوئن برای بازار کشورهای استرالیا، شیلی، آلمان، هنگ‌کنگ، کره، مکزیک، روسیه، اسپانیا، تایوان، امارات و ویتنام عرضه شود.

احتمال می‌رود سامسونگ رنگ طلایی گلکسی S9 را در آینده برای بازار دیگر کشورها عرضه کند. اما هنوز برنامه سامسونگ برای عرضه‌ی این محصول در بازار آمریکا مشخص نشده است. گلکسی S9 اولین گوشی سامسونگ است که در پالت رنگ طلایی از شیشه ساتن (Satin Glass) استفاده شده است. این شیشه یک بافت شیمیایی به خصوصی مشابه ساتن دارد. همین موضوع باعث درخشندگی بیشتر این گوشی می‌شود.

منبع: CNet

مطلب سامسونگ گلکسی S9 در دو رنگ قرمز و طلایی هم عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala