به‌روزرسانی: پیش‌فروش سیتروئن C3 توسط گروه خودروسازی سایپا به اتمام رسید.

گروه خودروسازی سایپا پیش‌فروش سیتروئن C3 را از ساعت ۱۱ امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه آغاز کرد. پیش‌فروش این خودرو هر ۱۵ دقیقه یک‌بار در سایت saipa-citroen.iranecar.com انجام شد.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، پیش‌فروش سیتروئن C3 توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز شد. در این پیش‌فروش بازهم شاهد مشکلات همیشگی از جمله سرعت بسیار پایین برای لود شدن صفحه و تمام شدن ظرفیت تنها یک دقیقه بعد از باز شدن پیش‌فروش هستیم؛ به طوری که ساعت ۱۱:۰۱ ظرفیت پیش‌فروش در بازه زمانی اول به پایان رسید و سایت اعلام کرد ۱۵ دقیقه دیگر برای پیش‌فروش بعدی اقدام کنید. بنابراین اگر خریدار تنها چند ثانیه پس از باز شدن ظرفیت تعلل کند باید یک ربع دیگر منتظر بماند تا شانس خود را برای خرید ماشین امتحان کند.

سایپا سیتروئن C3

همان‌طور که خبر داده بودیم، سایپا در این نوبت از پیش‌فروش تنها رنگ سفید-فرمز را برای سیتروئن C3 درنظر گرفته. بنابراین مشتریان حق انتخاب در تنوع رنگ را ندارند و باید به همین مورد اکتفا کنند. پس از آن که مشتری توانست با موفقیت وارد بخش پیش‌فروش خودرو شود، برنامه‌های فروش سیتروئن C3 نمایش داده می‌شود.

سیتروئن C3

هر سه مورد شرایط یکسانی دارند؛ به طوری که مبلغ پیش‌پرداخت برای هر سه برنامه فروش ۶۰ میلیون تومان است، سود مشارکت ۱۵ درصد، سود انصراف ۱۲ درصد بوده و امکان صلح در هیچ کدام از موارد وجود ندارد. تنها فرق برنامه‌های اعلام شده در زمان تحویل ماشین در ماه‌های شهریور، مهر و آبان است.

سایپا

مشتری پس از انتخاب برنامه‌فروش وارد بخش بعدی می‌شود. در این بخش اطلاعاتی مثل رنگ سفید-قرمز، مبلغ پیش‌پرداخت و شرایط تفاهم‌نامه نشان داده می‌شود.

در بخشی از این تفاهم‌نامه نوشته شده:

در صورت خريد اينترنتي، ثبت نام از طريق سايت  saipa-citroen.iranecar.com انجام و ساير مراحل ( تحويل خودرو، مدارك و … ) در نمايندگي منتخب انجام مي گردد.

خريدار مكلف است مبلغ مربوط به خودرو را صرفا بصورت پرداخت الكترونيكي(از درگاه های الکترونیکی متعلق به شرکت سایپا سیتروئن و توسط كارتهاي عضو شبكه شتاب) واريز نمايد.

چنانچه در هر زمان از فرايند خريد خودرو مشخص شود که وجه ثبت نام به حساب خودروساز واريز نشده است ، خودروساز مي تواند از اجراي فرايند خريد خودرو جلوگيري نمایيد.

– مشخصات شناسنامه اي خريدار بايد با مشخصات مندرج در اين برگه مطابقت نمايد و چنانچه نقص يا اشتباهي در مشخصات ارایه شده از سوي خريدار وجودداشته باشد مسئولیت آن برعهده خريدار بوده و درصورت امكان اصلاح خريدار مي بايست هزينه هاي مربوط به اصلاح اسناد و مدارک را پرداخت نمايد.

خريدار موظف به ارایه نشاني دقيق و کامل محل سکونت خويش بوده و هر گونه تغيير در آدرس محل سکونت و تلفن خود را مي بايست در اسرع وقت و کتباً توسط نمايندگي به فروشنده اعلام نمايد، بديهي است در صورت عدم شناسايي خريدار به جهت قصور از موارد فوق ، مسئوليتي برعهده فروشنده نخواهد بود.

شماره گذاري خودرو براساس مقررات جاري کشور مي باشد و محل شماره گذاري خودرو براساس آدرس محل سکونت مندرج در قرارداد تعيين خواهد شد که مسئولیت صحت آدرس اعلامی بر عهده خریدار می باشد که کلیه مسئولیت های صحت و سقم آدرس اعلامی مطلقا بر عهده خریدار می باشد.

هرگونه تغيير در استانداردهاي اجباري پس از عقد قرارداد، چنانچه موجب افزايش هزينه و مشمول قيمت گذاري شود، با تصويب مرجع قيمت گذاري در قيمت فروش لحاظ مي گردد و خریدار مکلف به پرداخت ما به التفاوت آن می باشد.

خودرو داراي چرخ زاپاس، جک، آچار چرخ و مثلث خطر بوده كه در زمان تحويل خودرو به خريدار ارایه مي گردد. ضمناً بيمه بدنه و تجهيزات اضافي خارج از الزامات قانوني، در صورت امكان صرفاً با درخواست خريدار و پرداخت هزينه هاي مترتبه امكان پذيرخواهد بود.

پس از پذیرش تفاهم‌نامه، کاربر به بخش ثبت اطلاعات مشتری وارد می‌شود و باید مشخصات خریدار را به طور دقیق وارد کند.

سیتروئن

سایپا مدل ۱.۶ لیتری توربو را برای عرضه سیتروئن C3 به بازار درنظر گرفته است. این پیشرانه ۴ سیلندر می‌تواند حداکثر توان ۱۶۳ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۴۳ نیوتون‌متر را در بازه ۱۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. سیتروئن C3 به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک EAT6 و سیستم فرمان برقی EPS مجهز شده. این هاچ‌بک فرانسوی در کارنامه‌ی خود مصرف سوخت صدی ۶.۷ لیتر را ثبت کرده است.

C3 محصول شرکت سیتروئن فرانسه است که در کلاس خودروهای سوپرمینی و هاچ‌بک شهری طبقه بندی می‌شود. تا امروز ۳ نسل از آن‌ روانه بازار جهانی شده و سایپا-سیتروئن آخرین مدل را درنظر گرفته است.

از تجهیزات و امکانات سیتروئن C3 می‌توان به مواردی هم‌چون قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه در نمایشگر لمسی خودرو، چراغ مه شکن جلو و عقب، روکش چرمی فرمان، چراغ‌های خودکار جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل خودرو، چراغ خوش آمدگویی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، گرمکن شیشه عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر (TPMS) و چراغ هشدار در صورت ترمز شدید اشاره کرد.

طبق گمانه‌زنی‌ها قیمت نهایی سیتروئن C3 حدود ۱۳۰ میلیون تومان خواهد بود. با توجه به قیمت این خودرو، C3 چقدر ارزش خرید دارد؟ هم‌چنین نظرتان را درمورد روند پیش‌خرید خودرو در ایران می‌توانید در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب سایپا پیش‌فروش سیتروئن C3 را کلید زد (به‌روز رسانی: تمام شد) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala