پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز بازی «فورت‌نایت» (Fortnite) روی سیستم عامل iOS و برای دستگاه‌های موبایل، به زودی نوبت به عرضه‌ی نسخه‌ی اندرویدی این بازی می‌رسد. طبق خبری شرکت بازی‌سازی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده‌ی بازی فورت‌نایت، منتشر کرده است، نسخه‌ی اندرویدی این بازی در تابستان عرضه خواهد شد.

فورت‌نایت ماه گذشته بود که پس از یک هفته دوره‌ی آزمایشی، رسما روی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS عرضه شد. نسخه‌ی موبایل بازی فورت‌نایت، دقیقا همان نسخه‌ی کامپیوتر و کنسولی است. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که منظورمان بازی «فورت‌نایت:‌ بتل رویال» (Fortnite: Battle Roylae) است که به صورت رایگان روی تمام پلتفرم‌ها عرضه شده؛ نه نسخه‌ی اصلی فورت‌نایت که در آن موج پس از موج زامبی می‌کشید و برای خود قلعه می‌سازید.

فورت‌نایت آیفون

با توجه به اینکه نسخه‌ی موبایل فورت‌نایت، همان نسخه‌ی کامپیوتر و کنسول است که فقط گرافیکی پایین‌تر دارد، تمام پیشرفت‌های که گیمرها در نسخه‌های مختلف دارند و تمام آیتم‌هایی که کسب و آنلاک می‌کنند، روی هر پلتفرم حفظ می‌شود و قابل دسترسی است.

اپیک گیمز از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل فورت‌نایت، آن را آپدیت و بهتر کرده است. برای مثال هفته‌ی گذشته قابلیت شخصی‌سازی و تنظیم رابط کاربری بازی به فورت‌نایت موبایل اضافه شد. قرار است امکان چت صوتی هم به نسخه‌ی موبایل فورت‌نایت اضافه شود. با توجه به اینکه بازی‌کننده‌های پلتفرم‌های مختلف می‌توانند با هم بازی کنند، امکان چت کردن بین پلتفرم‌ها هم فراهم خواهد شد.

۱۵ ترفند برای حرفه‌ای شدن در بازی فورت‌نایت

نسخه‌ی فعلی فورت‌نایت روی موبایل بسیار کرش می‌کند و اپیک گیمز گفته است که حل مشکلات فنی نسخه‌ی موبایل را در اولویت کار خود قرار داده‌اند. کنترل و روند بازی هم بهبود پیدا خواهد کرد و قرار است راه‌های جدیدتری برای نشانه گیری و شلیک راحت‌تر به بازی اضافه شوند.

حجم دانلود و نصب فورت‌نایت روی موبایل هم به زودی کاهش پیدا خواهد کرد؛ آن هم بدون اینکه گرافیک پایین بیاید. اتفاقا قضیه کاملا برعکس است و اپیک گیمز می‌گوید که قصد دارند کیفیت گرافیک بازی را بالاتر ببرند، ولی در عین حال در تنظیمات بازی یک حالت برای پایین آوردن گرافیک اضافه کنند تا باطری کمتری مصرف شود.

اگر گوشی اندرویدی دارید، کمتر از چند ماه دیگر می‌توانید فورت‌نایت را روی دستگاه خود هم تجربه کنید.

منبع: Eurogamer

مطلب نسخه‌ی اندرویدی فورت‌نایت تابستان عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala