می‌دانیم که قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر، تمام و کمال قسمت دوم بازی The Division را ببینیم. یوبی‌سافت که یکی دو ماه پیش رسما از ساخت The Division 2 خبر داده بود، گفت که رونمایی کامل این بازی در بزرگترین رویداد سال صنعت بازی صورت خواهد گرفت؛ یعنی باید در کنفرانس E3 2018 شرکت یوبی‌سافت منتظر رونمایی The Division 2 باشیم. با این حال، یوبی‌سافت اخیرا کمی از بازی صحبت کرده است.

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت می‌خواهد که The Division 2 از همان ابتدای کار، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را به مخاطب‌های خود ارایه دهد و در همین راستا، مطمئن شده است که مشکلات بازی اول به هنگام عرضه، در The Division 2 وجود نداشته باشند.

بازی The Division

مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت یعنی «ایو گیمو» (Yves Guillemot) در کنار ارایه‌ی آمار و ارقام اقتصادی شرکت خود به سهام‌داران، از برنامه‌هایی که برای The Division 2 دارند صحبت کرده است. ایو گیمو گفته است: «اینکه چقدر سریع گیمرها محتوای داخل The Division را تمام کردند، ما را غافلگیر کرد. به همین دلیل هم با چند تیم مختلف کار کرده‌ایم تا مطمئن شویم به هنگام عرضه، بازی محتوای کافی دارد و هم‌چنین اینکه بتوانیم در طول سال‌های آینده و پس از عرضه هم از بازی پشتیبانی کنیم. سخت مشغول کار هستیم تا مطمئن شویم بازی آن‌قدر محتوا داشته باشد تا بازی‌کننده‌ها بتوانند به صورت بلند مدت آن را بازی کنند.»

مطمطئنا در کنفرانس یوبی‌سافت شاهد نمایشی بزرگ از The Division 2 خواهیم بود.

زمانی که قسمت اول The Division عرضه شد، با اینکه توانست بازخورد خوبی از سوی منتقدان بگیرد، ولی چندان هم کسی را شگفت‌زده نکرد. با این حال، یوبی‌سافت آن‌قدر خوب در طول زمان از بازی پشتیبانی کرد که The Division همین حالا یکی از بهترین بازی‌های آنلاین و یکی از بهترین اکشن‌های سوم شخص بازار است. یوبی‌سافت می‌خواهد The Division 2 حتی سریعتر و بهتر از قسمت اول پشتیبانی شود؛ طوری که حتی ماه پس از عرضه‌ی بازی هم افراد مشغول بازی کردن آن باشند.

بازی The Division

یکی دیگر از مشکلات The Division به هنگام عرضه، نداشتن فعالیت‌های کافی پس از اتمام مراحل و خط داستانی بود. ایو گیمو می‌گوید که The Division 2 از این نظر هم پیشرفت خواهد داشت:‌ «کاملا واضح است که محتوای پس از تمام شدن بازی در The Division جای پیشرفت داشت. من معتقدم که از پس این مشکل هم برآمده‌ایم.»

کنفرانس‌های پیش از شروع نمایشگاه E3 2018 از روز ۱۸ خرداد آغاز می‌شوند. مطمطئنا در کنفرانس یوبی‌سافت نه تنها شاهد نمایشی بزرگ از The Division 2 خواهیم بود، بلکه از دیگر بازی‌های دیگر این شرکت مثل Skull & Bones هم خواهیم شنید. یوبی‌سافت گفته است که یک بازی رونمایی نشده‌ی بزرگ دارد که تا پایان سال وارد بازار می‌شود.

منبع: PC Gamer

مطلب The Division 2 دو مشکل بزرگ بازی اول را برطرف خواهد کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala