در حالیکه مسابقات باشگاهی در فصل جاری رو به پایان است و کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است، تب و تاب این مسابقات روز به روز بیشتر می‌شود و قطعا روزانه اخبار بیشتری در خصوص تیم‌ها و مسائل مربوط به این مسابقات مخابره می‌شود. یکی از نخستین خبرهایی که برای علاقه مندان به فوتبال می‌تواند خوشحال کننده باشد این است که اکانت توئیتری مختص انتشار اخبار این مسابقات کار خود را آغاز کرده است.

فیفا تصمیم گرفته تا اخبار مربوط به جام جهانی را در طول برگزاری این مسابقات در شبکه‌ی اجتماعی توییتر در قالب ۳۲ اکانت و ۱۶ زبان مختلف پوشش دهد.

۳۳۲ خبرنگار با تجربه، اخبار و حواشی این مسابقات را در توئیتر به اشتراک خواهند گذاشت، اخباری که به جرئت می‌توان گفت تنها در اکانت این افراد می‌توانید بیابید. این خبرنگاران می‌توانند تصاویری منحصر به فرد را در اختیار داشته باشند و آن ها را منتشر کنند و همچنین به اطلاعاتی در خصوص تیم‌ها دسترسی خواهند داشت که می‌تواند برای علاقمندان به این مسابقات بسیار جالب باشد.  ۳۲ اکانت در توئیتر برای انتشار این اخبار وجود خواهد داشت که این ۳۲ اکانت با ۱۶ زبان مختلف اخبار مورد نظرشان را منتشر خواهند کرد تا طرفداران تیم‌های مختلف با زبان مورد نظرشان اخبار و حواشی این مسابقات را بیش از پیش دنبال کنند.

این اخبار به زبان های عربی، کرواتی، دانمارکی، انگلیسی، فرانسوی، فارسی، آلمانی، ایسلندی، ژاپنی، کره‌ای، لهستانی، پرتغالی، روسی، صربستانی، اسپانیایی و سوئدی منتشر خواهند شد. مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده اند که خبرنگاران خبره‌ای را برای انتشار این اخبار در نظر گرفته‌اند که تجربه‌ای دلپذیرتر از همیشه برای طرفداران فوتبال را ایجاد کنند. بنابراین برای اینکه از نزدیک این مسابقات را تحت نظر داشته باشید می توانید به وبسایت رسمی فیفا به نشانی fifa.com سر بزنید و علاوه بر این می توانید در توئیتر @fifaworldcup را دنبال کنید. این مسابقات در فیس بوک و اینستاگرام هم صفحات اختصاصی خود را خواهند داشت که در هر یک از این شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتی متفاوت و خاص منتشر خواهد شد. همچنین برای اینکه به لیست خبرنگاران مورد نظر فیفا دسترسی داشته باشید می‌توانید به اینجا سر بزنید.

مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ برای نخستین بار در کشوری در اروپای شرقی برگزار خواهد شد. این مسابقات از ۲۴ خرداد و با دیدار تیم های ملی روسیه و عربستان سعودی آغاز خواهد شد و تا ۲۴ تیر ماه که دیدار فینال برگزار خواهد شد ادامه خواهد داشت، طبق برنامه ریزی های انجام شده این مسابقات در ۱۲ استادیوم از ۱۱ شهر کشور روسیه برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات و در گروه موسوم به گروه مرگ با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است و برای صعود به مرحله بعد این مسابقات کار دشواری را در پیش خواهد داشت.

مطلب اخبار جام جهانی را در شبکه های اجتماعی این مسابقات دنبال کنید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala