جیک جیلنهال بازیگر مطرح سینمای جهان، قصد دارد تا با بازی در نقش ضد قهرمان در جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی کارنامه‌ی بازیگری خودش را پربارتر کند. اگر مذاکرات این بازیگر ۳۷ ساله با سازندگان و تهیه‌کنندگان این فیلم به نتیجه برسد، می‌توانیم او را در نقش دشمن معروف اسپایدرمن یعنی Mysterio ببینیم. این شخصیت که در سال ۱۹۶۴ توسط خالقان سری کمیک اسپایدرمن به طرفداران این سری معرفی شد یکی از معروف‌ترین ضدقهرمان‌های دنیای کمیک محسوب می‌شود. سازندگان جدیدترین فیلم اسپایدرمن، گروهی از بهترین متخصصان جلوه‌های ویژه را برای هرچه جذاب‌تر شدن این دشمن قدیمی گردم هم آورده‌اند.

جیک جیلنهال بازگر ۳۷ ساله و نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار قرار است در نقش Mysterio، به عنوان ضدقهرمان قسمت بعدی سری فیلم‌های مرد عنکبوتی ایفای نقش کند.

نقش مرد عنکبوتی را در این فیلم تام هالند ستاره‌ی این روزهای استدیوی مارول بر عهده خواهد داشت که این روزها با همین نقش و در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) بر روی پرده‌ی سینماهای جهان حضور دارد. کارگردانی قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی را دوباره جان واتس بر عهده دارد. قسمت قبلی به کارگردانی او توانست ۸۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد داشته باشد. کریس مک کینا و اریک سامرز که از اعضای اصلی تیم نویسندگان قسمت قبل بوده‌‌اند هم دوباره در کنار سازندگان قسمت جدید حضور دارند.

جیک جیلنهال تاریخچه‌ی جالبی با مجموعه‌ی اسپایدرمن دارد. پس از مجروحیت کمر توبی مک‌گوایر، بازیگر اصلی سری قبلی اسپایدرمن، در فاصله‌ی دو قسمت فیلم، نام جیلنهال به طور جدی برای جایگزینی با مک‌گوایر مطرح شد. در آن سال شایعاتی در رسانه‌های سینمایی پخش شد که می‌گفت تهیه‌کننده‌های سری فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی سام ریمی، حتی تا مرحله‌ی بستن قرارداد با جیلنهال هم پیش رفته بودند. البته با بهبود کامل توبی مک‌گوایر، این قرارداد هیچ‌گاه بسته نشد.

قسمت جدید سری فیلم‌های مرد عنکبوتی در تابستان سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینماهای جهان خواهد رفت. حضور بازیگر کاندید جایزه‌ی اسکار به عنوان ضد قهرمان می‌تواند تماشاگران بیشتری را به سالن‌های سینما بکشاند.

منبع: Hollywood Reporter

مطلب جیک جیلنهال در نقش ضد قهرمان مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala