پس ازموفقیت بسیار بالای «مگامن ۱۰» این موضوع را به شرکت بازی‌سازی کپ‌کام یادآوری کرد که اگر می‌خواهد مگامن بسازد، نباید به چیزی به غیر از بازی‌های کلاسیک و قدیمی این مجموعه فکر کند. به همین دلیل است که مگامن ۱۱ هم درست شبیه به قسمت‌های قدیمی و اصلی مگامن ساخته شده، نه نسخه‌های سه بعدی و عجیب و غریب آن که یکی دو نسل پیش ساخته و عرضه شدند. کپ‌کام دیروز زمان دقیق عرضه‌ی مگامن ۱۱ را مشخص کرد.

در مگامن ۱۱ به هنگام سکوبازی‌های سخت و مبارزات، می‌توان از حالت‌های مختلف استفاده کرد.

طبق خبری که کپ‌کام دیروز اعلام کرد، قرار است بازی مگامن ۱۱ (Mega Man 11) در روز دوم اکتبر سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شود. کپ‌کام مگامن ۱۱ را ۳۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

قرار است نسخه‌ی سوییچ، به صورت فیزیکی و به همراه یک مجسمه‌ی amiibo نینتندو در طرح مگامن عرضه شود.

بازی مگامن ۱۱

برای اولین بار در مجموعه بازی‌های مگامن، قرار است در مگامن ۱۱ امکان تعویض قدرت در میان مراحل و مبارزات هم وجود داشته باشد. مگامن می‌تواند از بین دو حالت Power Gear و Speed Gear یکی را انتخاب کند. حالت اول به مگامن اجازه می‌دهد که سلاح اصلی خود را بیشتر شارژ کند و قدرت بیشتری هم به هنگام استفاده از دیگر اسلحه‌های خود داشته باشد و قدرت دوم هم قابلیت کاهش سرعت زمان را به مگامن می‌دهد؛ طوری که در مگامن ۱۱ به هنگام سکوبازی‌های سخت و مبارزات، می‌توان از حالت‌های مختلف استفاده کرد.

مجموعه بازی‌های مگامن به سختی بسیار بالای خود معروف هستند، ولی کپ‌کام می‌گوید که در مگامن ۱۱ مجموعه‌ای از درجه‌های سختی مختلف را قرار داده است تا همه‌ی گیمرها بتوانند به خوبی و آن‌طور که می‌خواهند بازی را تجربه کنند.

در ادامه تریلر جدید و تصاویری از مگامن ۱۱ را برای‌تان در ادامه قرار داده‌ایم.

منبع: Gematsu

مطلب تاریخ عرضه‌ی مگامن ۱۱ مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala