زمان زیادی تا شروع بزرگترین رویداد بازی سال یعنی نمایشگاه E3 باقی نمانده است. سونی هم به مناسبت این نمایشگاه، خبر از راه اندازی کمپین بزرگی برای ارایه‌ی تخفیف‌های مختلف داده است. کمپین جدید سونی Days of Play نام دارد و از روی ۸ ژوئن تا ۱۸ ژوئن برگزار خواهد شد. در قالب این کمپین مجموعه‌ای از بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی پلی‌استیشن تخفیف خواهند داشت.

در طول کمپین Days of Play بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن۴ مثل خدای جنگ جدید یا آنچارتد ۴ و هورایزن با تخفیف به فروش خواهند رسید.

البته این تخفیف‌ها شامل حال ما نمی‌شود و به همین دلیل، روی بخش جذاب‌تر این خبر سونی تمرکز می‌کنیم. قرار است مدلی جدید از کنسول پلی‌استیشن۴ به اسم Days of Play از همان روز ۸ ژوئن وارد بازار شود.

پلی‌استیشن۴ با طرح Days of Play رنگی کاملا آبی دارد و روی آن هم لوگوی اصلی پلی‌استیشن به رنگ طلایی قرار گرفته است. این کنسول یک ترابایت هارد دیسک دارد و به همراه یک دسته‌ی آبی رنگ هم عرضه می‌شود. تاچ‌پد این دسته‌ی آبی هم درست مثل روی کنسول، لوگوی طلایی رنگ پلی‌استیشن را به دوش می‌کشد.

کمپین Days of Play پلی‌استیشن

قیمت این مدل ویژه‌ی پلی‌استیشن۴ تفاوتی با مدل اصلی ندارد و اتفاقا چون به جای یک هارد درایو ۵۰۰ گیگابایتی، یک هارد دیسک ۱ ترابایتی در آن قرار داده شده و هم‌چنین به همراه دو دسته عرضه می‌شود، می‌توان گفت که با تخفیف بسیار زیادی به فروش می‌رسد.

در طول کمپین Days of Play بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن۴ مثل خدای جنگ جدید یا آنچارتد ۴ و هورایزن با تخفیف به فروش خواهند رسید. حتی خرید اشتراک پلی‌استیشن پلاس هم در این دوره، شامل تخفیف خواهد بود.

در ادامه ویدیوی معرفی کنسول پلی‌استیشن۴ با طرح Days of Play را می‌توانید ببینید.

منبع: PlayStation Blog

مطلب پلی‌استیشن۴ آبی از هفته‌ی آینده وارد بازار می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala