در چند ماه گذشته بارها شایعاتی در زمینه‌ی خروج بن افلک از پروژه‌ی سینمایی بت‌من مطرح شده بود که هیچ‌گاه در مورد آن‌ها اظهار نظری رسمی از سوی کارگردان این فیلم و استدیوی DC اعلام نشد. هرچند صفحه‌ی اختصاصی فیلم جدید بت‌من در وب‌سایت IMDB از حضور بن‌افلک در نقش بت‌من حکایت می‌کند، اما وجود این حجم از شایعات در مورد جایگزینی او با یک بازیگر دیگر توسط مت ریوس سوال برانگیز شده است.

با این‌که از ابتدا حضور بن افلک در نقش بت‌من به مذاق بسیاری از طرفداران این ابرقهرمان خوش نیامد، حالا مسئله‌ی حضور یا عدم حضور این بازیگر در فیلم بعدی بت‌من شایعات زیادی را به‌وجود آورده است.

آغاز این شایعات نیمه‌های سال گذشته بود. انتشار یک شایعه مبنی بر احتمال خروج بن افلک از این پروژه، عکس العمل این بازیگر برنده‌ی اسکار را به دنبال داشت. او گفته بود من از صمیم به قلب به حضور در این پروژه علاقه دارم و بهتر است علاقمندان به بت‌بمن به این شایعات توجه نکنند. اما با وجود این اظهار نظر، همچنان پخش شایعات ضد و نقیض در این مورد نه تنها متوقف نشد، که با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد. هیچ منبع رسمی هیچ‌گاه حاضر به اظهار نظر شفاف نشد و انتشار اخبار متناقض در مورد حضور یا عدم حضور بن افلک در جدیدترین فیلم بت‌من ادامه پیدا کرد.

سایت‌های خبری سینمایی با اصراری بی‌سابقه در حال پیدا کردن نشانه‌ای از لابلای حرف‌ها و مصاحبه‌های افراد مختلف در مورد آینده‌ی این پروژه هستند. کوچکترین اشاره‌ی افرادی مثل توبی امریچ (رییس کمپانی فیلم‌سازی برادران وارنر) یا مت ریوس (کارگردان فیلم) کافی است تا دوباره تب شایعات مربوط به حضور یا عدم حضور بن افلک در نقش بت‌من بالا بگیرد. تماس رسانه‌ها با بن افلک، مدیر برنامه‌ها و نمایندگان رسمی اون تا کنون منجر به دریافت هیچ پاسخی نشده و این موضوع هم به شایعات دامن می‌زند.

به هر حال انتظار می‌رود اولین تبلیغ‌های این فیلم به زودی پخش شوند. هرچند به رسم تریلرهای ابتدایی فیلم‌ها، اطلاعات فیلم بسیار محو و گنگ در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند، اما می‌توان برای یافتن سرنخی از حضور بن افلک به همین میزان هم امیدوار بود.

منبع: GizModo

مطلب آیا بن افلک همچنان در نقش بت‌من باقی خواهد ماند؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala