بازسازی فاینال فانتزی ۷ که از رونمایی‌های بزرگ کنفرانس معروف سونی در E3 2015 بود، یکی از غایبان بزرگ نمایشگاه E3 امسال محسوب می‌شود. در حالی که انتظار داشتیم این بازی را در کنفرانس سونی یا حتی کنفرانس خود شرکت سازنده‌اش یعنی اسکوئر انیکس ببینیم، هیچ اطلاعاتی از بازی منتشر نشد. اسکوئر انیکس تمام و کمال روی قسمت جدید مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts تمرکز کرده بود.

مطمئنا تا Kingdom Hearts III عرضه نشود و نومورا تمام وقت خودش را روی فاینال فانتزی ۷ نگذارد، قرار نیست بیشتر از این بازسازی بشنویم.

با این حال، مراحل ساخت بازسازی فاینال فانتزی ۷ (Final Fantasy 7 Remake) به خوبی در حال پیشرفت است. این خبر را کارگردان این بازی یعنی «تتسویا نومورا» (Tetsuya Nomura) داده است. نومورا که در حال حاضر حسابی مشغول تمام کردن ساخت Kingdom Hearts III است، می‌گوید که نباید نگران بازسازی فاینال فانتزی ۷ باشیم؛ طوری که طبق گفته‌ی تتسویا نومورا آن‌ها در مرحله‌ی ساخت بازی هستند، نه پیش‌تولید و برنامه‌ریزی‌های اولیه.

بازی Kingdom Hearts III

قرار بود بازسازی فاینال فانتزی ۷ توسط استودیوی بازی‌سازی CyberConnect2 ساخته شود؛ استودیویی که آن‌ها را بیش از هر چیز با مجموعه بازی‌های Naruto Ultimate Ninja Storm می‌شناسیم. تریلر گیم‌پلی بازسازی فاینال فانتزی ۷ هم چیزی را نشان می‌داد که توسط استودیوی CyberConnect2 ساخته شده بود. با این حال، اسکوئر انیکس همکاری خود را با CyberConnect2 بر هم زد و تصمیم گرفت خودش بازسازی فاینال فانتزی ۷ را بسازد.

ذر آن زمان، «نائوکی هاماگوچی» درباره‌ی این تصمیم گفته بود: «ما می‌خواهیم همه چیز تحت کنترل خودمان باشد، از کیفیت گرفته تا یک زمان‌بندی بسیار دقیق، موضوعی که بسیار برای‌مان مهم و البته حساس است.»

بازسازی فاینال فانتزی ۷

تتسویا نومورا چند روز پیش در مصاحبه‌ای با خبرگزاری IGN گفت که او در حال حاضر، همزمان روی فاینال فانتزی ۷ و Kingdom Hearts III کار می‌کند. نومورا کارگردانی Kingdom Hearts III را برعهده دارد که قرار است بهمن ماه امسال روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

نومورا در مصاحبه‌ی خود گفته است: «در حال حاضر صد در صد روی Kingdom Hearts کار می‌کنم، سپس به پروژه‌ی فاینال فانتزی ۷ می‌روم و صد درصد خود را در آن جا می‌گذارم و دوباره به Kingdom Hearts برمی‌گردم و این چرخه ادامه دارد.»

مطمئنا تا Kingdom Hearts III عرضه نشود و نومورا تمام وقت خودش را روی فاینال فانتزی ۷ نگذارد، قرار نیست بیشتر از این بازسازی بشنویم.

منبع: Eurogamer

مطلب مراحل ساخت بازسازی فاینال فانتزی ۷ به خوبی در حال پیشرفت است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala