شرکت اوپو با همکاری لامبورگینی، مدل لامبورگینی ادیشن اوپو Find X را معرفی کرده است. مدل لوکس گوشی اوپو قرار است با قیمت ۱۹۶۶ دلار راهی بازار ‌شود.

اوپو به تازگی از گوشی Find X رونمایی کرده که ویژگی جالبی دارد؛ دوربین این گوشی پاپ-آپ است و برای استفاده از آن باید درپوش قاب دوربین را پایین آورد. این ویژگی طراحی احتمالا خیلی از ما را به یاد برخی از گوشی‌های قدیمی سری N نوکیا می‌اندازد. حالا اوپو با همکاری لامبورگینی، مدل ویژه‌ی همین گوشی را تحت عنوان لامبورگینی ادیشن معرفی کرده است.

دوربین پاپ‌آپ گوشی اوپو

از ویژگی‌های جالب این گوشی، بافت مشابه فیبرکربن در پشت گوشی به همراه لوگو لامبورگینی است. هم‌چنین از امکانات این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ فوق سریع VOOC اشاره کرد که به لطف این قابلیت، صفر تا صد باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ظرف ۳۵ دقیقه شارژ می‌شود. هنوز درمورد تفاوت مشخصات گوشی Find X با مدل لامبورگینی ادیشن اعلام نشده است. به همین دلیل تصور می‌شود که این دو گوشی از نظر مشخصات فنی با هم یکسان باشند.

همکاری اوپو با لامبورگینی تنها چند ماه بعد از معرفی گوشی جدید هوآوی به نام «پورشه دیزاین Mate RS» صورت گرفته است. گوشی Find X قرار است در ماه اوت به بازار عرضه شود. با این حال هنوز تاریخ عرضه مدل لامبورگینی این تلفن همراه اعلام نشده است.

منبع: TheVerge

مطلب مدل لامبورگینی ادیشن گوشی اوپو معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala