گوشی هواوی P20 پرو از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و کیفیت عکس‌های گرفته شده با این دوربین، مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. با این حال، این گوشی از لحاظ قابلیت‌های مربوط به فیلمبرداری حرف چندانی برای گفتن ندارد. اما حالا طبق بررسی‌های کارشناسان سایت XDA، جدیدترین فریمور مربوط به این گوشی که تا چند ماه آینده عرضه می‌شود، قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشون با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

جدیدترین فریمور مربوط به این گوشی تا چند ماه آینده عرضه می‌شود.

چند ماه پیش، سامسونگ با اعلام اینکه گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس قادر به فیلمبرداری سوپراسلوموشن هستند، سروصدای زیادی ایجاد کرد. اما مدتی بعد، سونی قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰p را معرفی کرد. برای مقایسه باید بگوییم که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ فقط می‌توانند این سرعت را در رزولوشن ۷۲۰p عملی کنند.

به دلیل پیشرفت روزافزون تراشه‌ها، چنین قابلیت‌هایی در حال همه‌گیر شدن هستند و به همین خاطر ارائه‌ی آن برای جدیدترین پرچم‌دار هواوی، موضوع تعجب‌آوری محسوب نمی‌شود. هنوز در مورد جزییات این قابلیت در گوشی هواوی P20 پرو اطلاعات موثقی در دست نداریم، اما احتمالا این سرعت از فیلمبرداری تنها در رزولوشن ۷۲۰p ارائه می‌شود.

علاوه بر این، مانند گلکسی اس ۹ و گوشی‌های اکسپریا، این گوشی هواوی هم احتمالا تنها می‌تواند در کسری از ثانیه با چنین سرعتی فیلمبرداری کند. شاید چنین عددی در نگاه اول بزرگ به نظر نرسد، اما با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه، یک لحظه‌ی ۰.۱ ثانیه‌ای تبدیل به یک ویدیوی ۶ ثانیه‌ای می‌شود.

منبع: Phone Arena

مطلب هواوی P20 پرو به‌زودی مجهز به قابلیت سوپر اسلوموشن می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala