اگر بگوییم بازی «وارفریم» (Warframe) بهترین بازی رایگان حال حاضر است، چندان بیراه نگفته‌ایم. استودیوی بازی‌سازی Digital Extremes، سازنده‌ی بازی Warframe، خبر از عرضه‌ی بازی‌شان روی کنسول و پلتفرم جدیدی داده است. بازی Warframe قرار است به زودی روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

استودیوی بازی‌سازی Digital Extremes حرفی از زمان دقیق عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی Warframe نزده است.

خبر عرضه‌ی بازی Warframe روی نینتندو سوییچ در طول مراسم TennoCon 2018 منتشر شد. این رویداد سالانه برای سومین دوره است که در اونتاریو برگزار می‌شود و یک گردهمایی بزرگ برای طرفداران Warframe است.

سازندگان Warframe خودشان سراغ ساخت نسخه‌ی سوییچ این بازی نرفته‌اند و تصمیم گرفته‌اند برای انجام این کار، از عده‌ای متخصص کمک بگیرند. استودیوی بازی‌سازی Panic Button روی نسخه‌ی سوییچ Warframe کار می‌کند. شرکت Panic Button پیش از این ساخت نسخه‌ی سوییچ بازی‌های Doom و Rocket League و هم‌چنین Wolfenstein 2 را برعهده داشته است.

بدون شک همانطور که در نسخه‌ی بازی‌های Doom و Wolfenstein 2 دیدیم، با گرافیکی پایین‌تر روبرو خواهیم شد. با این حال، همین که می‌توانیم بازی‌هایی مثل ولفنشتاین ۲ یا Warframe را در هر زمان و مکانی تجربه کنیم، آن‌قدر جذاب است که بی‌خیال گرافیک پایین‌تر این نسخه‌ها شویم.

بازی Warframe

بازی Warframe در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار روی کامپیوتر عرضه شد. در پاییز همان سال شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ این بازی بودیم و Warframe در سال ۲۰۱۴ هم به ایکس‌باکس وان آمد. این بازی رایگان، دنیایی علمی-تخیلی را به تصویر می‌کشد که در آن بازی‌کننده‌ها در نقش مبارزان باستانی که سال‌هاست به خواب بوده‌اند، زره‌های جنگی به تن می‌کنند و در مناطق مختلف منظومه‌ شمسی به مبارزه می‌روند. بازی ۳۵ زره‌ جنگی یا همان Warframe خاص و مختلف دارد که هر کدام توانایی و مهارت‌های جداگانه‌ای به بازی‌کننده ارایه می‌کند. بازی Warframe یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین رایگان حال حاضر محسوب می‌شود. البته این موفقیت در طول چند سال اخیر و به لطف آپدیت‌ها، تغییرات و پیشرفت‌های بسیاری به دست آمده است.

استودیوی بازی‌سازی Digital Extremes حرفی از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی سوییچ بازی Warframe نزده است.

در ادامه می‌توانید اولین تیزر عرضه شده از نسخه‌ی سوییچ Warframe را ببینید.

مطلب بازی رایگان Warframe به نینتندو سوییچ می‌آید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala