گلکسی اس ۹ از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با مدل قبلی یعنی گلکسی اس ۸ ندارد. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است این روند در مدل امسال گلکسی نوت هم تکرار شود. رندرهای نهایی گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرده‌اند و می‌توانیم به لطف این رندرها، ظاهر نهایی پرچم‌دار جدید سامسونگ را ببینیم.

تصویری که از گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرده، تصاویر نهایی این گوشی است که برای انتشار توسط رسانه‌ها به آن‌ها تحویل داده شده است. همانطور که می‌توانید در عکس زیر ببینید، از نظر ظاهری گلکسی نوت ۸ تفاوتی با مدل سال گذشته یعنی گلکسی نوت ۸ ندارد. البته درباره‌ی پشت گوشی نمی‌توانیم ندیده نظر بدهیم، ولی جلوی گوشی کاملا شبیه به گلکسی نوت ۸ است.

گلکسی نوت ۹

با این حال، اگر گلکسی نوت ۸ داشته یا اینکه با گوشی‌های موبایل سر و کار زیادی دارید، می‌توانید متوجه شوید که لبه‌ی پایینی گلکسی نوت ۹ کوچک‌تر شده است. هم‌چنین گوشه‌های گوشی در مقایسه با ظاهر گوشه‌دار گلکسی نوت ۸، کمی گردتر شده‌اند.

تغییر بزرگ، مثل گلکسی اس ۹، در پشت گوشی خواهد بود. انتظار داریم که مثل اس ۹ حسگر اثر انگشت از کنار دوربین، به پایین آن تغییر مکان دهد. این حرکت با توجه به اینکه گلکسی نوت ۹ از دوربین دوتایی استفاده می‌کند، بسیار خوب خواهد بود و مطمئنا از سوی خریداران گوشی جدید سامسونگ بازخورد خوبی خواهد بگرد.

قرار است گوشی گلکسی نوت ۹ در روز نهم آگوست، یعنی ۱۸ مرداد، طی مراسمی در نیویورک رسما رونمایی شود. از نظر سخت‌افزاری هم گفته شده که نباید انتظار اتفاق بزرگی را داشته باشیم. شاید بزرگترین تغییر، افزودن حافظه‌ی اصلی یا همان رم به ۸ گیگابایت خواهد بود.

قرار است گلکسی نوت ۹ در روز ۱۸ مرداد طی مراسمی در نیویورک رسما رونمایی شود.

البته صفحه نمایش گوشی کمی بزرگتر از مدل سال گذشته است و اندازه‌ای ۶.۴ اینچی دارد. از طرف دیگر، سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی نوت ۹ را هم به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش داده است.

شاید بزرگترین تغییر گلکسی نوت ۹ در مقایسه با مدل سال گذشته، پیشرفت قلم آن یعنی S Pen باشد. قلم جدید این گوشی طبق شایعات، با تکنولوژی بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و مجموعه‌ای جدید از قابلیت‌ها را در خودش جای داده است.

بدون شک تا زمان رونمایی گلکسی نوت ۹ باز هم شاهد انتشار شایعات و اطلاعات بیشتر از این گوشی خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

مطلب تصویر نهایی گلکسی نوت ۹ شباهت ظاهری آن با نوت ۸ را گوشزد می‌کند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala