شرکت بازی‌سازی کپ‌کام از همان زمان رونمایی جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «شکارچی هیولا»، از عرضه‌ی نسخه‌ای برای رایانه‌های شخصی صحبت کرده بود. بازی Monster Hunter World زمستان سال گذشته روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد و بازخورد بسیار مثبتی گرفت؛ طوری که نه تنها منتقدان حسابی از همه چیز Monster Hunter World راضی بودند، بلکه بازی فروشی شگفت‌انگیز داشت.

قرار است بازی Monster Hunter World در روز ۱۸ مرداد به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه استیم برای کامپیوتر عرضه شود.

کپ‌کام قول داده بود که چند ماه پس از نسخه‌ی کنسولی، بازی Monster Hunter World را روی کامپیوتر هم عرضه کند. این شرکت دیروز تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر را مشخص کرد.

قرار است بازی Monster Hunter World در روز نهم آگوست (۱۸ مرداد) به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه استیم برای کامپیوتر عرضه شود. انتظار داشتیم کپ‌کام بازی را در پاییز عرضه کند و اینکه می‌شنویم عرضه‌ی بازی برای تابستان در نظر گرفته شده است، خوشحال‌مان می‌کند.

نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter World طبق گفته‌ی کپ‌کام آپدیت‌های چند وقت گذشته‌ی نسخه‌ی کنسولی را دارد. برای مثال تا به امروز شخصیت‌های استریت فایتر و دویل می کرای به بازی Monster Hunter World اضافه شده‌اند و قرار است یک مرحله هم با همکاری اسکوئر انیکس و مرتبط با بازی فاینال فانتزی ۱۴ به Monster Hunter World بیاید. این مراحل، به اضافه‌ی محتوای دیگری که برای نسخه‌ی کنسولی عرضه می‌شود، روی نسخه‌ی کامپیوتر قرار خواهند داشت.

بازی Monster Hunter World

برای اینکه از همین حالا از اجرای بازی روی کامپیوتر خود مطمئن شوید، کپ‌کام سیستم مورد نیاز Monster Hunter World را مشخص کرده است:

حداقل سیستم مورد نیاز

(برای اجرای بازی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، روی پایین‌ترین درجه‌ی کیفیت)

سیستم عامل: ویندوز ۷، ۸، ۱۰ (فقط نسخه‌های ۶۴ بیتی)

پردازنده: اینتل Core i5-4460 یا AMD FX-6300

کارت گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 760 یا Radeon R7 260x

حافظه: ۸ گیگابایت رم

سیستم پیشنهادی

(برای اجرای بازی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، روی بالاترین درجه‌ی کیفیت)

پردازنده: اینتل Core i3-8350 یا Core i7-3770 یا AMD Ryzen 5 1500X

کارت گرافیک: انویدیا GeForce TX 1060 یا Radeon RX 570X

حافظه: ۸ گیگابایت رم

 

کپ‌کام هم‌چنین تصاویری از منوی تنظیمات کامپیوتر این بازی منتشر کرده است که آن‌ها را در ادامه قرار داده‌ایم. تریلری از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Monster Hunter World را هم می‌توانید در پایین ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

مطلب تاریخ عرضه‌ی Monster Hunter World برای کامپیوتر مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala