این غول تکنولوژی مدت‌ها پیش قابلیت Google Now را بازنشسته کرد و به جای آن قابلیت Google Feed را به کار گرفت که به‌اندازه مورد قبلی انعطاف‌پذیر نیست. با این حال، به‌نظر می‌رسد گوگل در جواب انتقادهای گسترده تصمیم گرفته برخی از قابلیت‌های Google Now را در گوگل اسیستنت تعبیه کند.

این بخش جدید گوگل اسیستنت، اطلاعات ضروری مربوط به همان روز را نمایش می‌دهد.

این قابلیت که گوگل نام آن را visual snapshot گذاشته، در موقعیت‌ها و زمان‌های مختلف و بر اساس تعاملات انجام شده با گوگل اسیستنت، اطلاعات ضروری مربوط به همان روز را نمایش می‌دهد. این قابلیت به‌زودی برای تمام گجت‌های مبتنی بر اندروید و iOS و تمام زبان‌هایی که گوگل اسیستنت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، فعال می‌شود.

گوگل اسیستنت

بعد از ارائه‌ی این به‌روزرسانی، کاربران اندروید با ضربه بر آیکون جدید در گوشه‌ی فوقانی راست اپلیکیشن، می‌توانند انواع و اقسام اطلاعات را به‌صورت مختصر و مفید مشاهده کنند. کاربران iOS نیازی به ضربه بر این آیکون ندارند و بعد از باز کردن گوگل اسیستنت این اطلاعات به نمایش در می‌آید.

به گفته‌ی گوگل، عملکرد این قابلیت در ماه‌های آینده بهبود می‌یابد و به مرور زمان می‌تواند از امکانات سرویس‌هایی مانند Google Keep، Any.do، Bring!، Todoist و بسیاری از دیگر سرویس‌ها بهره‌مند شود. علاوه بر این، به‌زودی در این قسمت از اپلیکیشن، یک بخش جدید افزوده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های صورت گرفته در اطراف خود را پیدا کنند و در کنار آن می‌توانند از توصیه‌های اختصاصی برای شنیدن آهنگ و پادکست هم بهره ببرند.

منبع: Phone Arena

مطلب گوگل اسیستنت به‌زودی اطلاعات روزانه را نمایش می‌دهد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala