کپ‌کام اطلاعات بیشتری از بازسازی رزیدنت اویل ۲ منتشر کرده است؛ اطلاعاتی که از چگونگی طراحی دوباره‌ی شخصیت‌های اصلی رزیدنت اویل ۲ و شهر راکون سیتی می‌گوید. شرکت بازی‌سازی کپ‌کام هم‌چنین خبر داده است که یک نسخه‌ی کلکسیونی از رزیدنت اویل ۲ عرضه خواهند کرد که شامل مجسمه‌ی «لیون کندی» است.

کپ‌کام که این اطلاعات جدید را به مناسبت رویداد بزرگ کامیک-کان در سن دیگو منتشر کرده، درباره‌ی طراحی شخصیت «لیون کندی» (Leon Kennedy) و هم‌چنین «کلیر ردفیلد» (Claire Redfield) اطلاعات زیادی ارایه داده است.

لیون ظاهری جوان در رزیدنت اویل ۲ دارد. در مقایسه با بازی‌های جدید رزیدنت اویل، هدف این بوده که یک لیون تازه کار را به تصویر بکشند. لیون هنوز تبدیل به قهرمانی که در قسمت‌های اخیر رزیدنت اویل دیده‌ایم، نشده است.

رزیدنت اویل ۲

تلاش زیادی شده است تا ظاهر جدید لیون پایبند به نسخه‌ی اصلی باشد و در عین حال با تکنولوژی‌های امروزی و گرافیک واقع‌گرایانه هم زیبا به نظر برسد. تیم سازنده‌ی بازی، لباس لیون را به صورت واقعی ساخته و آن را اسکن کرده‌اند. سپس تغییرات نهایی و جزییات را روی لباس او قرار داده‌اند تا به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند.

به غیر از لیون، «کلیر ردفیلد» هم شخصیت دیگر رزیدنت اویل ۲ است. کلیر به دنبال برادش یعنی «کریس» به راکون سیتی می‌آید. برای طراحی ظاهری کلیر هم روندی مثل لیون تکرار شده است. یعنی لباس‌ها به صورت واقعی ساخته و اسکن شده‌اند.

رزیدنت اویل ۲

تیم سازنده‌ی رزیدنت اویل ۲ در کپ‌کام برای طراحی ظاهر کلیر ردفیلد، به صحنه‌ی اصلی ورود او به راکون سیتی نگاه کرده‌اند؛ صحنه‌ای که کلیر با موتور خود وارد شهر می‌شود.

طراحی شهر هم برای رزیدنت اویل ۲ کار ساده‌ای نبوده. سعی شده است تا شهر راکون سیتی در همه حال، حس خیس بودن را به بازی‌کننده منتقل کند. هم‌چنین در طراحی شهر، به تاریکی به عنوان یکی از عناصر اصلی نگاه شده است؛ طوری که شهر تاریک باشد و در عین حال هم تاریکی، حس ترس را در بازی‌کننده به وجود بیاورد. به لطف موتور پایه‌ی جدید کپ‌کام یعنی RE Engine، تیم سازنده‌ی بازی توانسته است تا دیدگاه خود را به خوبی در طراحی شهر پیاده کند.

رزیدنت اویل ۲

وقایع رزیدنت اویل ۲ در یک روز بارانی در راکون سیتی روی می‌دهند. سطح شهر پر از چاله‌های آب است و آب هم در خیلی از نقاط شهر به بیرون زده و جاری شده. دیگر نقاط شهر هم طوری طراحی شده‌اند تا به خوبی درگیرهایی که در آن جا شکل گرفته را نشان دهد؛ درگیری‌هایی که بین زامبی‌ها و موجودات دیگر بوده است.

رزیدنت اویل ۲

زامبی‌ها هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یک بازی رزیدنت اویل، ترسناک طراحی شده‌اند. کارگردان رزیدنت اویل ۲ معتقد است که زامبی‌های باید طوری طراحی شوند که بازی‌کننده از آن‌ها بترسد و در عین حال نگذارد زامبی‌ها نزدیک او شوند. زامبی‌ها هم با در نظر داشتن دو عنصر تاریکی و خیس بودن، طراحی شده‌اند.

رزیدنت اویل ۲ قرار است در روز ۲۵ ژانویه‌ی سال آینده‌ی میلادی روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

نسخه کلکسیونی رزیدنت اویل ۲

نسخه‌ی کلکسیونی که برای بازی در نظر گرفته شده، یک فیگور پرجزییات از لیون کندی در لباس پلیس دارد. تلاش شده است تا جزییات بسیار ریز مدل او در بازی، در این مجسمه هم وجود داشته باشند. مجسمه‌ی لیون ۳۰ سانتی‌متر طول دارد.

رزیدنت اویل ۲

به غیر از مجسمه، نسخه‌ی کلکسیونی رزیدنت اویل ۲ شامل یک کتابچه طراحی، ساندترک دیجیتال بازی، یک پوستر و تعدادی لباس برای دو کلیر و لیون است. نسخه‌ی کلکسیونی رزیدنت اویل ۲ قیمتی ۲۰۰ دلاری دارد.

منبع: PlayStation Blog

مطلب رزیدنت اویل ۲ یک نسخه کلکسیونی با مجسمه‌ی لیون دارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala