اگر بگوییم مجموعه‌ی سریالی «واکینگ دد» (The Walking Dead) حال و روز خوبی ندارد، چندان بیراه نگفته‌ایم. با این حال، به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی در راه این سریال است. نقش اصلی سریال واکینگ دد قرار است در فصل نهم این سریال، از این مجموعه خارج شود و می‌توانیم مطمئن باشیم که این اتفاق، حسابی بزرگ و پر سر و صدا خواهد بود.

فصل نهم سریال واکینگ دد از روز ۱۵ مهر شروع می‌شود.

به مناسبت نمایشگاه کامیک کان سان دیگو، یعنی بزرگترین رویداد سال صنعت کمیک، و سریال‌ها و بازی‌ها و فیلم‌هایی که حول آن‌ها ساخته می‌شوند، تیزر جدیدی از فصل نهم سریال واکینگ دد منتشر شده است. تیزر فصل نهم سریال واکینگ دد دقیقا از پایان فصل قبل شروع می‌شود؛ یعنی می‌دانیم که «نیگان» (Negan) زنده است و بدون گروه خودش یعنی Saviorها زندگی می‌کند.

با این حال، سوال بزرگی در ذهن‌مان ایجاد شده است. اینکه دقیقا پس از خروج «ریک گرایمز» (Rick Grimes) از سریال، قرار است چه اتفاقاتی روی دهد.

«آنجلا کنگ» (Angela Kang) که به تازگی تهیه کنندگی سریال واکینگ دد را به دست گرفته، درباره‌ی ریک پیش از شروع پنل کامیک کان مصاحبه‌ای کرد و گفت: «نمی‌خواهم قصه را لو دهم، ولی می‌توانم این اطمینان را به شما بدهم که قصه‌ی خوبی برای ریک در نظر گرفته‌ایم. ریک در همه حال به آینده فکر می‌کند و اینکه چه کاری برای ساخت و بهبود آن باید انجام دهد.»

ریک گرایمز که «آندرو لینکلن» (Andrew Lincoln) نقش او را در سریال بازی می‌کند، همیشه به عنوان رهبر و شخصیت اصلی سریال واکینگ دد معرفی شده؛ طوری که خروج او از سریال، ممکن است موضوع خوشایندی برای بیشتر طرفداران واکینگ دد نباشد. ریک گرایمز در حالی از سریال واکینگ دد حذف می‌شود که پسرش یعنی «کارل»، فصل پیش کشته شد.

فصل نهم سریال واکینگ دد از روز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) شروع می‌شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Variety

مطلب تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead مقدمه‌ای برای خداحاظی با ریک گرایمز است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala