شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر بخش بزرگی از اتفاقات نمایشگاه کامیک-کان امسال را به خود اختصاص داده است. این شرکت در کنار نمایش تریلرهای جدیدی از دو فیلم جدید دی‌سی یعنی آکوامن و شازم، و نمایش تریلر جانوران شگفت‌انگیز ۲، برای اولین بار هم‌چنین فیلم بعدی گودزیلا را در قالب یک تریلر به مخاطب‌های خود نشان داده است. تریلر فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها خبر از ساخت یک دنباله‌ی بسیار خوب برای گودزیلا چهار سال پیش می‌دهد.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها (Godzilla: King of the Monsters)، دنباله‌ی مستقیم فیلم «گودزیلا» (Godzilla) است که در سال ۲۰۱۴ اکران شده بود.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها قرار است در روز ۳۱ می سال آینده‌ی میلادی (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

«میلی بابی براون» (Millie Bobby Brown)، بازیگر کم سن و سال سریال معروف Stranger Things، یکی از نقش‌های اصلی فیلم گودزیلا است. شخصیت میلی بابی براون به همراه مادرش که یک دیرین زیست شناس است، دزیده می‌شوند. ظاهرا سازمانی نامعلوم، به دنبال تحقیقاتی است تا بتواند هیولاها را کنترل کند و در همین راستا، این دو شخصیت را می‌دزدد. قصه‌ی فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها هم تلاش برای نجات این دو نفر را به تصویر می‌کشد؛ آن هم میان مجموعه‌ای از اتفاقات و درگیری‌های بزرگ با گودزیلا و دیگر هیولاها.

به غیر از گودزیلا، قرار است شاهد هیولاهای دیگری مثل «ماترا» (Mothra) هم باشیم. درگیری‌های گودزیلا و این هیولاها اساسا فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها را به فیلم‌های ژاپنی این سبک بسیار نزدیک کرده است.

«گرث ادوارز» (Gareth Edwards) که توانایی خودش در ساخت یک گودزیلا خوب را با فیلم قبلی ثابت کرده بود، در ابتدا برای کارگردانی سلطان هیولاها هم انتخاب شده بود. با این حال، کارگردانی سلطان هیولاها دو سال پیش به دست «مایکل دوئرتی» (Michael Dougherty) افتاد.

استودیوی فیلم‌سازی «لجندری پیکچرز» (Legendary Pictures) برنامه‌ای بزرگ برای فیلم‌های هیولایی خود دارد. سال گذشته شاهد اکران فیلم «کونگ: جزیره‌ی جمجمه» (Kong: Skull Island) به عنوان دومین فیلم هیولایی این استودیو بودیم. نهایتا هم قرار است در سال ۲۰۲۰ فیلم دیگری ساخته شود که گودزیلا و کینگ کونگ را به جان هم می‌اندازد.

فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها قرار است در روز ۳۱ می سال آینده‌ی میلادی (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Polygon

مطلب تریلر فیلم گودزیلا: سلطان هیولاها فقط هم روی گودزیلا تمرکز ندارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala