روز گذشته هواداران مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی انتقام‌جویان بالاخره پس از مدت‌ها شاهد انتشار تریلر فیلم جدید این مجموعه و مشخص شدن نام آن بودند. حال با انتشار اولین تریلر از فیلم جدید مشخص شده است که نام قسمت جدید، «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) است.

پیش از پرداختن به خود تریلر باید اشاره کنیم که هواداران این مجموعه سینمایی در روزهای گذشته طاقت خود را از دست داده بودند و در واکنش به تاخیر در انتشار اولین تریلر انتقام‌جویان جدید به سایر تریلرهای مارول در یوتیوب واکنش منفی نشان می‌دادند.
اما روز جمعه بالاخره شاهد انتشار اولین تریلر انتقام‌جویان: پایان بازی بودیم. تریلر جدید اطلاعات زیادی را از داستان فیلم‌ بازگو نمی‌کند و به نظر می‌رسد مارول قصد دارد تا جای ممکن داستان فیلم را محفوظ نگه دارد.

در کنار این نقاط اصلی در بخش‌هایی از تریلر چندین ابرقهرمان دیگر جهان سینمایی مارول هم به چشم می‌خورند و البته تانوس در یکی از صحنه‌ها حضور کوتاهی دارد. صحنه حضور تانوس به راه‌رفتن او در یک مزرعه مربوط است در حالی که زره او را می‌بینیم که همچون مترسک به چوب وصل شده.

در تریلر انتقام‌جویان: پایان بازی خبری از صحنه‌های عظیم نبرد نیست. کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه در حالی نمایش داده می‌شوند که از نابودی ۵۰ درصد از ساکنین جهان و مجموعه‌ای از ابرقهرمان‌ها (مربوط به داستان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) مغموم‌اند و در حال تنظیم نقشه‌ای برای نجات خود و جهان‌اند. در سوی دیگر ماجرا تونی استارک (مرد آهنی) در سفینه‌ای در فضا نمایش داده می‌شود در حالی که مشغول ضبط یک پیام برای نامزدش پپر پاتز است. او در پیام می‌گوید که چند روزی است آب و غذایش تمام شده و تا یک روز دیگر اکسیژن‌اش هم تمام خواهد شد. به این ترتیب استارک ظاهرا آماده مرگ می‌شود مگر آنکه نجات‌دهنده‌ای بیابد.
نهایتا تریلر با ورود اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) پایان می‌یابد. لنگ زنده است و خود را به پایگاه انتقام‌جویان، جایی که کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه حضور دارند رسانده است.
در کنار این نقاط اصلی در بخش‌هایی از تریلر چندین ابرقهرمان دیگر جهان سینمایی مارول هم به چشم می‌خورند و البته تانوس در یکی از صحنه‌ها حضور کوتاهی دارد. صحنه حضور تانوس به راه‌رفتن او در یک مزرعه مربوط است در حالی که زره او را می‌بینیم که همچون مترسک به چوب وصل شده. این صحنه دقیقا از کمیک‌های قدیمی مارول کپی‌برداری شده و اشاره به زمانی دارد که تانوس بازنشسته شده و به کشاورزی روی می‌آورد.
نهایتا در پایان تریلر متوجه می‌شویم نام فیلم جدید مجموعه، «انتقام‌‌جویان: پایان بازی» است. اما Endgame آنچنان هم ناآشنا نیست و قبلا در مجموعه انتقام‌جویان به کار رفته است. پیش از این در انتقام‌‌جویان: جنگ ابدیت دکتر استرنج پس از دادن سنگ زمان به تانوس می‌گوید «We’re in the Endgame now» و البته تونی استارک در یکی از دیالوگ‌های «انتقام‌جویان: عصر اولتران» هم از همین کلمه استفاده می‌کند.

در عین حال Endgame در زبان انگلیسی می‌تواند در چند معنا به کار برود از جمله در معنای عاقبت نهایی مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات و همچنین حرکات نهایی بازیکن در یک بازی شبیه شطرنج در شرایطی که یکی از بازیکنان به زودی بازی را خواهد برد. همانطور که از نام فیلم هم پیداست انتقام‌جویان جدید قرار است پایانی تمام‌عیار بر فصلی از جهان سینمایی مارول باشد.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر قسمت جدید مجموعه انتقام‌جویان را تماشا کنید:

 

 

The post اولین تریلر و نام فیلم جدید مجموعه انتقام‌جویان منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala