The post نام و تاریخ اکران پیش‌درآمد سریال محبوب سوپرانوز مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مجموعه تلویزیونی سوپرانوز (۲۰۰۷-۱۹۹۹) یک مجموعه جنایی است که حول محور خانواده مافیایی سوپرانو توسط دیوید چیس ساخته شد و علاوه بر دریافت تحسین منتقدان، به یکی از مجموعه‌های محبوب و پرطرفدار شبکه اچ‌بی‌او تبدیل شد.
حال مدتی است که خبرهایی درباره ساخت یک فیلم سینمایی به عنوان پیش‌درآمد این سریال به گوش می‌رسد. در جدیدترین اخباری که درباره این فیلم منتشر شده است مشخص شده که نام آن «نیوآرک» (Newark) است و ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد اکران این فیلم سینمایی خواهیم بود.
پیش از این «همه قدیسان نیوآرک» به عنوان نام این اثر سینمایی مطرح شده بود.

نام پیش‌درآمد مجموعه سوپرانوز  از آنجا نشات گرفته که روایت فیلم در فضای شورش‌های سال ۱۹۶۷ شهر نیوآرک ایالات متحده آمریکا اتفاق می‌افتد. شورش‌های نیوآرک که به شکل تاریخی به مدت چهار روز در تابستان پرحاشیه سال ۱۹۶۷ رخ دادند بستری نژادی داشتند و با ضرب و شتم یک راننده‌ تاکسی آفریقایی آمریکایی توسط پلیس‌های سفیدپوست ایجاد شدند‌. در این ناآرامی‌ها ۲۶ نفر کشته، صدها نفر زخمی و حجم قابل توجهی از اموال تخریب شدند‌.

پیش‌درآمد مجموعه سوپرانوز قرار است در این برهه و فضا ساخته شود تا زندگی تونی سوپرانوی جوان‌ را بکاود. با توجه به اینکه جیمز گاندولفینی بازیگر نقش تونی سوپرانو سال ۲۰۱۳ هنگامی که ۵۱ ساله بود براثر سکته قلبی از دنیا رفت، پسر او مایکل قرار است نقش جوانی‌های پدرش را در این فیلم سینمایی ایفا کند.

جان برنثال، ورا فرمیگا و ری لیوتا از سایر بازیگران این فیلم سینمایی خواهند بود. دیوید چیس خالق مجموعه نیز در نوشتن فیلم‌نامه نیوآرک همکاری خواهد داشت.
آلن تیلور که بابت کارگردانی بسیاری از مجموعه‌های محبوب تلویزیونی شناخته شده است، کارگردانی نیوآرک را برعهده دارد. تیلور چندین اپیزود از مجموعه‌های سوپرانوز، بازی تاج و تخت، شش فوت زیر زمین، لاست و چندین مجموعه دیگر را کارگردانی کرده است.
مجموعه سوپرانوز که از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد، موفق به کسب ۲۱ جایزه امی و ۵ جایزه گلدن گلوب شده است.

منبع متن: digikala