فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت از فردا، ۱۴ آوریل از شبکه HBO پخش خواهد شد و تجربه سال‌های قبل نشان می‌دهد که هر اپیزود از فصل هشتم گیم آف ترونز را می‌شود دوشنبه صبح به وقت ایران دانلود کرد.

این مطلب درباره همه چیزهایی است که از فصل آخر می‌دانیم که برعکس فصل‌های دیگر برای اینکه داستان لو نرود هنوز حتی اسم اپیزودهایش هم اعلام نشده است.

زمستان، یعنی زمستان خیالی، بالاخره با فصل هشتم و آخر سریال «بازی تاج و تخت» که خیلی منتظرش بودیم، فرا رسیده است. با این وجود ما خیلی کم از شش اپیزود نهایی سریال فانتزی HBO و دی.بی.وایس و دیوید بنیوف می‌دانیم. درپ همه جزییاتی را که ما درباره این فصل می‌دانیم جمع‌آوری کرده است.

به جز این‌ها احتمالا تماشاگران از رسیدن پایان اقتباس از رمان‌های جورج آر.آر.مارتین غمگین هستند ولی شاید این جمله باعث تسلی‌تان بشود که:‌ چیزی که مرده هیچ‌گاه نخواهد مرد.

تاریخ پخش اپیزود افتتاحیه

بعد از ماه‌ها که اطلاعات و عکس‌ها و تیزرها به صورت قطره‌چکانی برای هیجان بیشتر عرضه می‌شدند، HBO اعلام کرد که فصل پایانی از روز یکشنبه چهاردهم آوریل به مدت شش هفته پخش خواهد شد.

تریلر فیلم عرضه شد که می‌توانید اینجا ببینید

تریلر شامل اژدهایان، برف و نگاه خیره سرسی است.

اپیزودها قرار است طولانی باشند

اپیزود افتتاحیه فصل هشتم بازی تاج و تخت کوتاهترین اپیزود میان شش قسمت فصل آخر است که تقریبا ۵۴ دقیقه زمانش است. طولانی‌ترین اپیزود سومی خواهد بود که حدود یک ساعت و ۲۲ دقیقه طولش است. درنتیجه برای شش هفته آینده با یکشنبه شب‌هایتان خداحافظی کنید و مطمئن شوید که داستان خاندان‌ها و ماموریت‌ها را زودتر از دیگران ببینید.

تقریبا همه چیزی درباره چگونگی پایان یافتن سریال گفته‌اند

امیلیا کلارک: بازیگر نقش دنریس تارگرین گفت: «من از دیدن‌اش نابود شدم. انجام دادن این همه کار لعنتی. فقط وقتی آن را ببینید متوجه منظورم می‌شوید.»

میسی ویلیامز: ستاره جوان فاش کرد که در آخرین صحنه‌ای که فیلمبرداری کرده آریا استارک تنها بوده است که البته به این معنا نیست که آریا در آخرین سکانس سریال هم تنهاست. ویلیامز گفت: «آریا همیشه به طرز سهمگینی تنها است. اما من تنها بودم و آدم‌های زیاد دیگری را دیدم که پنهان می‌شدند. قاعده جنگیدن را بلد بودم. اشک‌ها را دیدم و سخنرانی‌ها را شنیدم.»

سوفی ترنر: بازیگری که نقش سانسا استارک را بازی می‌کند گفت علیرغم اینکه فیلمبرداری پایان سریال برای او و همکارانش راضی‌کننده بوده اما تماشاگران ممکن است ناامید شوند. ترنر گفت: «فکر می‌کنم خیلی از طرفداران ناامید شوند و خیلی‌های دیگر هم سر از پا نشناسند. فکر می‌کنم واقعا جالب است که واکنش‌های مردم را ببینیم اما برای من خواندن فیلمنامه یک‌جور مایه دلشکستگی است. خواندن صفحات آخر فیلمنامه‌ای که فقط می‌گویند «پایان بازی تاج و تخت» است. واقعا احساساتی است.»

نیکلای کاستر والدائو: جیمی لنیستر درست بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری گفت: «همه قطعات در نهایت در یک جدول کلمات متقاطع در جای درست خودشان قرار می‌گیرند. منظورم این است که وقتی فیلمنامه را خواندم، و خب سال‌های طولانی روی آن کار کرده بودم و با خودم حدس می‌زدم که چطور تمام خواهد شد، برخی قسمت‌هایش برایم قابل درک بود و بعضی دیگر کاملا شگفت‌آور و شوکه‌کننده.»

کیت هرینگتون: جان اسنو همه چیز را می‌داند و همین باعث می‌شود که تبدیل به آدم غمگینی شود. هرینگتون گفت: «پایان کار من گریه کردم. ما هشت سال روی این پروژه کار کردیم و هیچ‌کس به اندازه ما به آن اهمیت نمی‌دهد.»

پیتر دینکلیج: با توجه به حرف‌های دینکلیج بعید نیست که ما تیریون لنیستر را در فصل آخر از دست بدهیم مگر اینکه او با ما شوخی کرده باشد. دینکلیج گفته بود: «من فکر می‌کنم که نتیجه‌گیری کاراکتر تیریون خیلی درست است. مهم نیست نتیجه چه باشد. مرگ راه فوق‌العاده‌ای برای بیرون رفتن از سریال است.»

آنها برنامه‌ریزی کردند که پایان‌های متفاوتی را فیلمبرداری کنند

سازندگان سریال نسخه‌های متفاوتی برای پایان سریال فیلمبرداری کردند تا مبادا قصه اصلی لو برود. آنها گفتند: «در مورد یک سریال طولانی شما باید چنین کاری انجام بدهید. برای اینکه وقتی شما یک پایان را فیلمبرداری می‌کنید مردم متوجه می‌شوند. درنتیجه باید نسخه‌های چندگانه‌ای فیلمبرداری شود که هیچ جواب قطعی تا آخر وجود نداشته باشد.»

این فصل شامل یک صحنه جنگی است که ۵۵ شب فیلمبرداری‌اش طول کشید

دینکلیج می‌گوید: «این صحنه جنگی باعث می‌شود که نبرد حرامزاده‌ها برایتان تبدیل به شوخی شود.»

رفیق پشمالو برگشته است

مسئول جلوه‌های ویژه گفته که گرگ جان اسنو، گوست برای اپیزودهای پایانی به سریال برخواهد گشت. او گفته: «او حضور زیادی دارد و کارهای باحالی در فصل هشتم انجام می‌دهد.»

یک دورهمی در کار خواهد بود

شان بین گفته که همه بازیگران قدیمی و جدید سریال در برنامه‌ای با اجرای کانن اوبرایان دور هم جمع می‌شوند.

The post همه آنچه باید درباره فصل هشتم بازی تاج و تخت بدانید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala