فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) آخر همین هفته در سراسر جهان اکران خواهد شد و انتظار هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی با اکران این اثر به پایان می‌رسد.

در حالی که فقط چند روز تا رسیدن به اکران فیلم باقی مانده دو کارگردان فیلم یعنی جو و آنتونی روسو در مجموعه‌ای از کنفرانس‌های خبری حضور پیدا می‌کنند و به سوالات تمام‌نشدنی خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

برادران روسو در مجموع چهار اثر را در جهان سینمایی مارول کارگردانی کرده‌اند؛ کار آن‌ها با «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: The Winter Soldier) آغاز شد و با ساخت «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) ادامه پیدا کرد. این دو برادر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) را هم کارگردانی کرده‌اند و همانطور که اشاره شد ساخت جدیدترین قسمت از مجموعه انتقام‌جویان نیز به عهده آن‌ها بوده است.

در یکی از کنفرانس‌های خبری اخیر از برادران روسو سوالی درباره مهم‌ترین فیلم‌هایی که باید در جهان سینمایی مارول پیش از دیدن «انتقام‌جویان: پایان بازی» ببینیم پرسیده شده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید «انتقام‌جویان: پایان بازی» بیست و دومین اثر در جهان سینمایی مارول است و به نوعی با دیدن فیلم بیست و دوم قرار است در این فاز از جهان مارول یک دوران به پایان برسد. اگر از هواداران افراطی مارول باشید احتمالا تا امروز تمام فیلم‌های قبلی این جهان سینمایی را دیده‌اید اما اگر اخیرا به جمع علاقه‌مندان این فیلم‌های ابرقهرمانی پیوسته‌اید برای شما هم این پرسش ایجاد شده که دیدن چه فیلم‌هایی از میان ۲۱ فیلم قبلی می‌تواند به درک بهتر «انتقام‌جویان: پایان بازی» منجر شود.

برادران روسو معتقدند ضروری‌ترین اطلاعات برای دیدن فیلم جدید جهان مارول در دو فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نهفته است. جو و آنتونی روسو پیش از این درباره ترتیب دیدن مجموعه فیلم‌های جهان سینمایی مارول نیز اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند مخاطبان مجموعه فیلم‌های قبلی را بر مبنای زمان وقایع درون جهان سینمایی ببینند و نه بر مبنای تاریخ انتشار این آثار.

The post دو فیلمی که حتما باید قبل از «انتقام‌جویان: پایان بازی» ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala