گزارش‌هایی که در روزهای اخیر درباره فیلم «قاتلان ماه کامل» (Killers of the Flower Moon) اثر جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شده به حضور رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم اشاره دارند.

«قاتلان ماه کامل» (Killers of the Flower Moon) که پس از «مرد ایرلندی» (The Irishman) ساخته خواهد شد یک فیلم جنایی است که براساس رمانی به همین نام نوشته دیوید گرن ساخته خواهد شد. رمان گرن از جمله آثار محبوب سال‌های اخیر بوده و در میان ۱۰ کتاب غیرداستانی برتر مجله تایم در سال ۲۰۱۷ قرار داشت.

داستان فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» درباره قتل‌های وحشیانه اعضای قبیله اوسیج است؛ یک قبیله از سرخ‌پوستان ایالات متحده آمریکا که در دهه ۱۹۲۰ میلادی پس از کشف نفت در زمین‌هایشان در اکلاهما به شکلی باورنکردنی ثروتمند شدند. هنگامی که تعداد کشته‌ها افزایش می‌یابد FBI وارد داستان می‌شود و یکی از مهم‌ترین پرونده‌های طول تاریخ خود را حل می‌کند.

ظاهرا رابرت دنیرو قرار است نقش ویلیام هیل که یک قاتل سریالی است را بازی کند تا نهمین همکاری میان این بازیگر و مارتین اسکورسیزی رقم بخورد. دنیرو اولین‌بار با بازی در فیلم «خیابان‌های پایین شهر» (Mean Streets) وارد همکاری با اسکورسیزی شد و با حضور در آثاری چون «راننده تاکسی» (Taxi Driver)، گاو خشمگین (Raging bull) و «رفقای خوب» (Goodfellas) در کنار چندین و چند فیلم دیگر بخشی از بهترین فیلم‌های کارنامه حرفه‌ای خود را تجربه کرد.

دی‌کاپریو نیز از بازیگران محبوب کارگردان «قاتلان ماه کامل» است. او بازیگر شاخص تعداد قابل توجهی از فیلم‌هایی است که اسکورسیزی در قرن ۲۱ ساخته. کارنامه‌ای که با دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) آغاز شد و از طریق حضور در آثاری چون هوانورد (The Aviator)، رفتگان (The Departed)، جزیره شاتر (Shutter Island) و گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) ادامه یافت.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که دنیرو و دی‌کاپریو نیز با هم همکاری‌های سینمایی داشته‌اند. این دو بازیگر در فیلم‌های «اتاق ماروین» (Marvin’s Room) ساخته سال ۱۹۹۶ و «زندگی این پسر» (This Boy’s Life) هم‌بازی بوده‌اند و از آخرین حضورشان در یک فیلم زمان زیادی می‌گذرد.

 

 

 

 

The post «قاتلان ماه کامل»؛ فیلم جدید اسکورسیزی با حضور دنیرو و دی‌کاپریو appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala