چند ماه پیش شنیدیم گوگل برا سال ۲۰۱۷ به جای دو گوشی در حال کار کردن روی سه گوشی پیکسل جدید است. در آن زمان گفته شد دو تا از این گوشی‌ها با اسم رمز Walleye و Musike نسخه‌های بعدی پیکسل و پیکسل XL خواهند بود، و گوشی سوم با اسم رمز Taimen از هر دوی آن‌ها بزرگ‌تر است. حال شایعه‌ی دیگری منتشر شده که ادعا می‌کند پاییز امسال تنها دو گوشی پیکسل عرضه خواهد شد. البته احتمالا زمانی که بفهمید تولید کدام‌یک از سه گوشی بالا لغو شده شگفت‌زده می‌شوید. این طور که به نظر می‌رسد، تولید جانشین مستقیم پیکسل XL یعنی Musike لغو شده و جانشین پیکسل کوچک‌تر یعنی Walleye همراه با یک پیکسل جدید بزرگ‌تر یعنی Taimen عرضه خواهد شد.

گوگل از نام پیکسل XL 2 برای مدلی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد. احتمالا  این مدل از نظر ابعاد مشابه با پیکسل XL خواهد بود.

این اطلاعات تا الان توسط چندین منبع تایید شده است. این موضوع در واقع توضیح می‌دهد که چرا مشخصات گوشی پیکسل XL 2 که هفته‌ی گذشته در یک ینچمارک کشف شده بود، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را نسبت به پیکسل XL نشان می‌داد. در واقع این گوشی مدل سوم و بزرگ‌تر پیکسل یعنی Taimen بوده است. این یعنی به احتمال زیاد گوگل از نام پیکسل XL 2 برای مدل ۵٫۷ اینچی استفاده خواهد کرد که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد. البته امیدواریم که این مدل جدید به لطف کم شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش، از نظر ابعاد مشابه با پیکسل XL اصلی باشد.

منبع: GSMArena

E3-2017-Ad

مطلب گوگل به جای پیکسل XL گوشی بزرگتری خواهد ساخت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala