مایکروسافت بالاخره تاریخ عرضه بازی Crackdown 3 را اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این بازی در تاریخ ۱۶ آبان ماه برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای ویندوز ۱۰ راهی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده بازی Crackdown 3 در تاریخ ۱۶ آبان عرضه می‌شود.

بازی Crackdown 3 یک عنوان Open-World با المان‌های Sandbox به حساب می‌آید که محیط آن به شدت تخریب‌پذیر است. قهرمان بازی هم از قدرت‌های مخصوصی بهره می‌برد که گیمرها به وسیله آن‌ها باید با گروه خلافکاران در بازی مبارزه کنند. گیمرها می‌توانند قدرت‌های قهرمان بازی را ارتقا دهند تا بتوانند کارهای بیشتری انجام دهند. همچنین گفته شده که این بازی را می‌توان به صورت چهارنفره به صورت آنلاین بازی کرد. این بازی از سناریوی چندنفره هیجان‌انگیزی هم بهره می‌برد که گفته شده می‌توان تمام محیط بازی را تخریب کرد. این بخش را می‌توان به صورت ۱۰ نفره بازی کرد.

جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های Crackdown روی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت ۴K و پشتیبانی از HDR ساخته می‌شود. این بازی چند سالی می‌شود که در دست ساخت قرار داشت و بالاخره گیمرها می‌توانند آن را تجربه کنند. اگر به دنبال یک بازی Open World با اکشن بسیار هیجان‌انگیز هستید این بازی می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند.

‌‌‌‌

منبع: Gematsu
E3-2017-Ad

 

 

 

مطلب تاریخ عرضه بازی Crackdown 3 مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala