آخرین بازی دیوید کیج و استودیوی بازی‌سازی Quantic Dream بازی جدیدی به اسم Detroit Become Human است. این بازی چند سالی می‌شود که در دست ساخت قرار دارد و هنوز هم تاریخ عرضه آن اعلام نشده. انتظار می‌رفت که در E3 امسال تاریخ عرضه این بازی مشخص شود، اما همچنان چیزی در این‌باره گفته نشد.

خوشبختانه تریلری از این بازی منتشر شد که بخش‌ّهای جدیدی را نشان می‌داد. در این تریلر کمی‌ بیشتر با روند داستانی و اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد آشنا خواهید شد. در اطلاعات جدید به این موضوع اشاره شده که بازی سه شخصیت اصلی خواهد داشت. اولین شخصیت بازی Kara نام دارد که آن را در تریلر دو سال پیش این بازی دیدیم. دومین شخصیت بازی هم «کانر» (Conor) نام دارد که او را در تریلر سال گذشته مشاهده کردیم. در تریلر جدید هم با آخرین و سومین شخصیت قابل بازی این عنوان مواجه شدیم که «مارکوس» (Markus) نام دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که جسی ویلیازم هنرپیشه شخصیت مارکوس در این بازی است.

مارکوس رباتی است که از دست صاحب خودش فرار کرده و به گروهی از ربات‌های دیگر در شهر دیترویت پیوسته تا انسان‌ها را متقاعد کنند که آن‌ها چیزی بیشتر از ربات هستند و حتی زندگی می‌کنند.

در تریلر جدید هم به این موضوع اشاره می‌شود که مارکوس در حال ترتیب دادن عملیاتی عجیب در شهر است تا بتواند ربات‌هایی که برای فروش در مغازه‌ها گذشته شده‌اند را آزاد کند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید Detroit: Become Human را ببینید:

 

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

E3-2017-Ad

مطلب جدیدترین تریلر Detroit: Become Human را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala