پارک آبی اوشن

پیشنهاد می کنیم برای آغاز سفری هیجان انگیز ٫ شروع گشت و گذار و تفریح خود را از پارک آبی اوشن آغاز نمایید . پارک آبی اوشن ٫ مجموعه تفریحی بسیار منحصر بفردی است که در راستای جذب گردشگر و سرمایه گذاری در صنعت توریسم در سالهای اخیر احداث شده و به بهره برداری رسیده است . این پارک آبی ٫از بهمن ماه 1395 شروع به فعالیت نمود و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر مخاطبان را به سمت خود جلب نماید . این مجموعه ٫ با مساحتی بالغ بر پنج و نیم هکتار ٫ ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار نفر را دارد و به یکی از بزرگترین پارکهای آبی ایران تبدیل شده است . این مجموعه رو باز است و فضایی را نیز برای استفاده بانوان در نظر گرفته و با فراهم آوردن همه امکانات رفاهی و تفریحی روزی مفرح را برای گردشگران رقم می زند. ساخت و ساز ساختمان بلند در اطراف این مجموعه ممنوع است و هواپیماها نیز حق پرواز در حریم هوایی آن را ندارند.

جالب است بدانید این مجموعه در تور کیش ارزان سفر باتو همگام با استاندارد های روز دنیا ساخته شده و تمامی قطعات و وسایل آن توسط شرکت معروف کانادایی با نام White Water West که معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک های آبی دنیا ست تامین شده است . در حال حاضر این مجموعه با سیزده راید مختلف مشغول به کار است . که عبارتند از  : پیچالوپ (یکی از پز طرفدارترین ها)  ،  آدرنالین (این بازی به دل و جرات زیادی نیاز دارد) ، برکو ، محوطه بازی کودکان ، سونامی  (موج های مصنوعی ) ، موجاب  ، رالی راید، سرسره های مارپیچ ، چالاب  ، راشین ریور ، آناکوندا ، دینگل ، و در نهایت گرداب  . که هر یک بسیار جالب و سرگرم کننده اند. همچنین این مجموعه دارای  چهار استخر شنا در ابعاد و اندازه های متنوع و برای سنین مختلف است . این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و با ورود به آن وارد یک شهر تمام عیار می شود . در این مجموعه حدود پهارد نفر مشغول به کارند که وظیفه نظافت محوطه ها و همچنین خدمات رسانی به مشتریان را دارند و این کار را با سطح بالایی انجام می دهند.

 هانطور که گفتیم در پارک آبی اوشن بیش از چهارصد پرسنل حرفه ‌ای در حوزه مدیریتی ، فنی ، خدمات رسانی مشغول به کار شده اند و آماده اند خدماتی بی نظیر را به مشتریان ارائه دهند.  و شاید به دلیل خدمات رسانی با کیفیت است که این مجموعه توانسته در زمانی کمتر از شش ماه نظر گردشگران را به خود جلب نموده و هشتاد هزار گردشگر را جذب این مجموعه نماید .

دلفیناریوم کیش

بازدید از مجموعه باغ پرندگان که شامل بخش های مختلف و جذابی همچون باغ پرندگان ، دلفیناریوم ، آکواریوم آب شور پستانداران و ... است ، در الویت برنامه های گردشگران این جزیره ، قرار دارد .  این مجموعه که به نام پارک دلفین ‌ها نیز شناخته می‌شود ، یکی از معروف‌ ترین جاذبه های گردشگری در این جزیره است.

باغ پرندگان بخشی است که حین ورود به بازدید آن خواهید رفت ،  و در آن از نزدیک با پنجاه گونه پرنده زیبا که اغلب به مناطق گرمسیری تعلق دارند آشنا خواهید شد . طاووس ، طوطی‌ ، پلیکان‌ و ... نمونه ای از آن هاست .  بعد از آن در قسمت دیگر این پارک از آکواریوم آب ‌شور پستانداران دریایی دیدن خواهید کرد . در این قسمت که بسیار جذاب و سرگرم کننده است با حیوانات بزرگی همچون  شیر دریایی ، گربه دریایی ، پنگوئن و … آشنا می‌شوید . و در آخر این برنامه، شاهد نمایش مفرح و شاد دلفین‌ ها خواهید بود و در نهایت اجرای بی نظیر و خنده دار  کلاسیک‌ شو تمام کننده این تور مفرح خواهد بود.

 

شهر باستانی حریره

شهر باستان حریره که قدمتی هزار ساله دارد ، یکی از مکان های تاریخی و جذابی است که گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این منطقه ، در شمال جزیره قرار دارد و و قدمت آن به قرن هشتم باز می گردد. حتی در گلستان سعدی نیز به این منطقه اشاره شده که همین امر نشان دهنده اهمیت بسیار شهر باستانی حریره است  . 

 

شهر زیرزمینی کاریز

این منطقه باستانی قدمتی هزار ساله دارد و به منظور تامین آب ساکنان این جزیره حفر شده است . کاریز در لغت به معنای قنات است و کاریز کیش با ده هزار مترمربع وسعت ، دانش و تمدن پیشینیان این سرزمین را در مبارزه با خشکی نشان می دهد . این شهر زیرزمینی در عمق شانزده متری از سطح زمین حفر شده و بر روی سقف و دیواره های آن سنگوارهایی با قدمت پانصد میلیون ساله مشاهد شده است .  این مجموعه هم اکنون با دارا بودن جاذبه های گردشگری متنوع نظیر غرفه های صنایع دستی ، رستوران سنتی ، موزه ، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالریهای هنری گردشگران بسیاری را به این سو جذب می کند.