کشور تایلند یک کشور در جنوب آسیا است و در منطقه نزدیک به خط استوا واقع شده است. این کشور دارای آب و هوایی بسیار عالی و استوایی بوده و بیشتر این کشور را جنگل پوشانده است. آنجا به دلیل داشتن مناطق زیبای طبیعی با حیوانات در معرض انقراض کشوری مورد توجه طبیعت دوستان است که می‌توان در پارکهای آنجا به گشت و گذار و طبیعت گردی پرداخت و از جاذبه‌های مختلف طبیعی دیدن کرد. این کشور امکانات بسیار خوبی از نظر توریستی دارد و سرمایه گذاری بسیار خوبی از طرف دولت تایلند بر خدمات مختلف توریستی و اقامتی در آنجا صرف شده است. می‌توان در این کشور به مناطق زیبای ساحلی رفت و از تفریحات مختلف آبی و ساحلی بهره برد. آنجا شامل مراکز خرید بزرگ و مدرن است که اجناس بسیار خوب و با کیفیتی را از سراسر دنیا ارائه می‌کنند.

اگر با تور تایلند به این کشور سفر کردید حتماً یک هتل خوب 4 یا 5 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنید زیرا در تجربه سفر شما هتل و اقامتگاه مناسب تاثیری بسیار زیاد خواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم بهترین جاذبه‌های واقع در کشور تایلند را خدمت شما معرفی کنیم.

 

باغ گل رز بانکوک تایلند

  به گزارش سفر باتو یکی از نقاط بسیار زیبا در کشور تایلند باغ گل رز بانکوک است که در نزدیکی شهر بانکوک قرار دارد و شامل محیطی بسیار دیدنی و زیبا پر از گل‌های رنگارنگ رز می‌شود. مساحت این باغ 75 هکتار بوده و شامل نقاط دیدنی فراوانی می‌شود. در آنجا علاوه بر مشاهده طبیعت زیبا میتوانید به نمایش فیل‌های تایلندی بروید و از مبارزه بوکس تایلند لذت ببرید یا از امکانات مختلف آنجا بهره برده و ساعت‌های خوشی را تجربه کنید.

مجسمه بودای زمردین بانکوک تایلند

در کشور تایلند  و در تور تایلند معابد بودایی زیادی وجود دارند که هر کدام از آنها زیبایی و خصوصیات خاص خود را دارند. یکی از معابد جالب و دیدنی بودایی در این کشور معبد بودای زمردین است که در آنجا یک مجسمه بسیار زیبا از بوده وجود دارد که به رنگ سبز است و با طلا آراسته شده است. مجسمه بودا در این معبد یکی از مجسمه‌های بسیار قدیمی در دنیا است و ساخت آن به کمی قبل تر از میلاد مسیح در کشور هند باز می‌گردد. تزئینات طلای این مجسمه مختلف بوده و هر فصل توسط پادشاه تایلند تعویض می‌شود.

مرکز خرید سیام پاراپون بانکوک

یکی از بهترین نقاط دیدنی و جاذبه‌های شهر بانکوک در کشور تایلند مرکز خرید سیام است که شامل جاذبه‌های تفریحی و مراکز تجاری بسیار زیادی می‌شود. در آنجا می‌توانید علاوه بر خرید انواع محصولات متنوع با کیفیت عالی و قیمت‌های مناسب از امکانات مختلف آنجا مثل زمین بازی برای بچه‌ها، کتابخوانه، کافی شاپ، سینما با چند سالن مختلف، رستوران‌های مختلف در قسمت فود کورت و همینطور یک آکواریوم مدرن و بزرگ دیدن کنید. این مرکز خرید در سال 2013 افتتاح شده است و دارای طراحی بسیار بی نظیر و زیبا است و همه روزه از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

معبد وات سوتات بانکوک تایلند

از معابد بسیار زیبا که با معماری زیبای شرقی می‌توانید آن را ملاحظه کنید معبد وات سوتات است. این مبعد زیبا در بانکوک و در نزدیکی محله چینی‌ها قرار دارد و می‌توانید دیوارهای سفید و سقف چوبی و روشن آن را مشاهده کنید. در درون این معبد مجسمه‌های بسیار زیبا از بودا وجود دارد که از جنس طلا هستند و یکی از این مجسمه‌ها 21 متر طول دارد و یکی از زیباترین مجسمه‌های بودا در کشور تایلند محسوب می‌شود.

خلیج فانگ نا پوکت تایلند

از نقاط بسیار دیدنی طبیعی در کشور تایلند خلیج فانگ نا است که از نقاطی است که بسیاری از طبیعت دوستان و طبیعت گردان را از سراسر دنیا به سوی خود جذب کرده است. آنجا یک فضای بسیار جالب با صخره‌های بزرگ و سرسبز و آبهایی پر از زیبایی است. در آنجا صدها جزیره مختلف وجود دارند و از فعالیت‌هایی که در این خلیج صورت می‌گیرد باید به قایق سواری و گشت و گذار در میان آنجا اشاره کرد. در آنجا امکانات بسیار خوبی برای گردشگران ایجاد شده و می‌توانید در آنجا به رستورانها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها رفته و از امکانات این مکان بهره ببرید.

مجسمه بودای بزرگ پوکت تایلند

یکی از بزرگ‌ترین مجسمه‌های بودا در جزیره پوکت قرار دارد و مجسمه‌ای است که در سال 2004 ساخته شده است. این مجسمه به رنگ سفید است و می‌توانید از نقاط مختلف آن را بر روی تپه مشاهده کنید. ارتفاع این مجسمه به بیش از 45 متر می‌رد و عرض این مجسمه در حدود 25 متر است. رنگ سفید این مجسمه از سنگ‌های مرمری است که برای تزئین بر روی آن کشیده اند و بخش اصلی و بدنه این مجسمه از بتن ساخته شده است.در اطراف این مجسمه مجسمه‌های کوچک‌تر وجود دارند که از جنس فلز برنج ساخته شده‌اند و آنجا مکانی مقدس برای مردم تایلند و راحب ها است و بسیاری از توریست‌ها هم برای دیدن این مجسمه بزرگ به آنجا می‌روند.