کوش آداسی شهری در جنوب غربی کشور ترکیه است. این شهر در ساحل دریای اژه قرار گرفته و شامل آب و هوایی عالی و مناسب برای آبتنی و تفریحات تابستانی می‌شود. در آنجا می‌توانید به انواع تفریحات آبی و ساحلی پرداخته و روز‌های بسیار خوبی را در تور کوش آداسی سپری کنید. آنجا شامل جاذبه‌های دیدنی تاریخی بوده و همینطور شامل دیدنی‌های طبیعی و جاذبه‌های بسیار دیدین از نظر طبیعی هست. اگر تور کوش آداسی را برای سفر انتخاب کنید می‌توانید در آنجا به رستوران‌های بسیار خوب رفته و غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و دریایی را میل کنید. همینطور آنجا مراکز خرید خوبی برای خرید کالاهای خارجی و ترکی را هم در خود جای داده است. برای سفر به این شهر نیاز به رزرو یک هتل خوب هست که تجربه سفر شما را به یک تجربه خاطره انگیز تبدیل کند. در ادامه می‌خواهیم هتل‌های خوب و مجلل در این شهر را به شما معرفی کنیم تا با انتخاب یکی از این هتل‌های لوکس در تور کوش آداسی برای خود یک سفر عالی و هیجان انگیز را رقم بزنید.

 

هتل پاین بی کوش آداسی

 به گزارش سفر باتو از هتل‌های بسیار زیبا و 5 ستاره کوش آداسی که در کنار دریا و در محیطی زیبا ساخته شده است هتل پاین بی را می‌توان نام برد. این هتل با داشتن طراحی بسیار خوب و مدرن و مناظری زیبا مورد توجه توریست‌هایی است که می‌خواهند سفری خاطره انگیز و خوب را داشته باشند. این هتل اتاق‌هایی با طراحی عالی و امکاناتی مانند تهویه هوا، مبلمان و وسایل زیبا، اینترنت وای فای، مینی بار و بسیاری امکانات دیگر را شامل می‌شود. این هتل در منطقه خلیج کاملیمانی واقع شده است که آنجا را به هتلی خوب و نزدیک به نقاط دیدنی کوش آداسی تبدیل کرده است. می‌توانید به راحتی  به پارم آبی آدالند و فانتازی بروید و یا از نقاط دیدنی تاریخی کوش آداسی دیدن فرمایید. آنجا شامل رستوران‌هایی بسیار خوب است که شما را از رفتن به رستوران‌های دیگر بی نیاز می‌کند و می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی را در آنجا میل بفرمایید. امکانات تفریحی این هتل بسیار متنوع بوده و شامل زمین‌های گلف، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی و همینطور سالن بازی و امکانات تفریحی برای کودکان و نوجوانان می‌شود که آنجا را به مکانی ایده آل برای سفری هیجان انگیز تبدیل کرده است.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

دیگر هتل 5 ستاره و لوکس کوش آداسی هتل آکوا فانتزی است که بسیاری آن را با فضای زیبا و پارک آبی بسیار بزرگ اش می‌شناسند و محلی بسیار پر طرفدار برای آن دسته از توریست‌هایی است که علاقه به یک هتل همه چیز تمام دارند. این هتل در مکانی زیبا قرار گرفته است و شامل اتاق‌هایی با نماهایی عالی و امکانات کامل است. اینترنت وای فای، حمام لوکس، مینی بار، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت تنها بخشی از امکانات این اتاق‌ها هستند. از این هتل به راحتی می‌توانید به نقاط دیدین و ساحل کوش آداسی بروید و بناهای تاریخی این شهر فاصله کمی با آنجا دارند. در این هتل 3 رستوران بسیار خوب وجود دارد که غذاهای خوشمزه ترکی، ایتالیایی و همینطور انواع غذاهای کبابی و گریل را به شما ارائه می‌کنند. امکانات تفریحی این هتل برگ برنده آن بوده و شامل یک پارک آبی بسیار بزرگ و خوب می‌شود. همچنین آنجا دارای زمین مینی گلف، زمین تنیس، سالن پینگ پنگ، استخرهای سرپوشیده و روباز، سالن بولینگ و سونا و جکوزی به همراه خدمات اسپا و ماساژ درمانی و حمام سنتی ترکی است. در آنجا خدمات آموزش غواصی و همینطور موج سواری بر روی دریا و همینطور قایق و کشتی سواری هم ارائه می‌گردد.

همچنین تور روسیه را از دست ندهید.

هتل رامادا کوش آداسی

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره  هتل رامادا در این شهر است که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و دارای مناظر زیبایی از دریا و جنگل‌های کوش آداسی است. این هتل در نزدیکی دریا قرار گرفته است و شامل ساحل اختصاص می‌شود. طراحی آنجا بسیار خوب بوده و می‌توانید در محیط بیرونی آنجا از استخر روباز و تخت های آفتاب گیری استفاده کنید. این هتل دارای 385 اتاق است که آنجا را تبدیل به یکی از هتل‌های بزرگ در شهر کرده است و تمامی این اتاق‌ها امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه هوا، مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون و بالکن را دارا هستند. این هتل دارای رستورانی بسیار خوب به نام رستوران پتروس بوده که انواع غذاهای متنوع دریایی و محلی را برای شما طبخ و ارائه می‌کند. از نظر دسترسی هم آنجا بسیار عالی است و می‌توانید به راحتی به مراکز خرید و نقاط دیدنی شهر سفر کنید و آنجا 3 کیلومتر با قلعه کوش آداسی فاصله دارد. امکانات این هتل از نظر تفریحی هم بسیار خوب بوده و شامل پارک آبی، استخرهای متعدد، زمین گلف، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژ درمانی می‌شود.