بازی State of Decay 2 در بهار سال ۲۰۱۸ روی ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای ویندوز ۱۰ اجرا خواهد شد. مایکروسافت این خبر را چند روز پیش در E3 2017 اعلام کرد و گفت که State of Decay 2 روی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت ۴K اجرا می‌شود و همچنین از تکنولوژی HDR هم پشتیبانی می‌کند. بازی در دنیایی پساآخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن زامبی‌ها تمدن بشر را از بین برده‌اند و انسان‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

روند گیم‌پلی بازی تنها به جای امن پیدا کردن برای اینکه شب را در آن سپری کنید، خلاصه نمی‌شود. این‌بار باید از جایی که پیدا می‌کنید، محافظت کنید. ساختمان اصلی شما نقش مرکر فرماندهی را دارد و جایی به حساب می‌آید که در آن برای کشتن زامبی‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید. گیمرها این قابلیت را دارند که بتوانند مرکز اصلی خودشان را شخصی‌سازی کنند و آن را گسترش دهند. می‌توانید در مرکز خودتان یک باغچه برای کاشت خوراکی‌های مختلف درست کنید یا می‌توانید در آنجا یک برج نگهبانی درست کنید. حتی می‌توانید محلی برای تولید سلاح‌های مختلف به وجود بیاورید.

بازی فضایی Open World دارد که در آن باید شخصیت خودتان را ارتقا دهید و همیشه به دنبال پیدا کردن منابع مختلف برای ارتقا دادن مرکز فرماندهی خودتان باشید. در طول بازی می‌توانید افراد مختلفی را به گروه خودتان اضافه کنید که هر کدام آن‌ها قدرت‌ها و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

از دیگر ویژگی‌های State of Decay 2 می‌توانیم به بازی کردن چهار نفره اشاره کنیم. دنیای بازی به صورت داینامیک طراحی شده و در شرایط و لحظه‌های مختلف زامبی‌ها به شما حمله می‌کنند. گیمرها هم همیشه باید در تلاش باشند تا گروه خودشان را نجات دهند.

همچنین انتخاب‌های مختلفی در طول بازی پیش روی گیمرها قرار می‌گیرند که روند داستانی را تغییر می‌دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

منبع: Gematsu
E3-2017-Ad

 

مطلب تریلر جدید State of Decay 2 را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala