ماه گذشته مسئولان اینستاگرام اعلام کردند که ویژگی آرشیو کردن عکس‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند. حالا این ویژگی جدید در اختیار تمام کاربران قرار گرفته است. ویژگی آرشیو کردن باعث می‌شود که کاربران عکس‌های خودشان را بدون حذف کردن از روی صفحه‌ خودشان بردارند. با این کار کسی قادر به دیدن عکس‌های آرشیو شده نیست. البته که کاربران بعدا می‌توانند عکس‌ها را از حالت آرشیو خارج کنند.

اینستاگرام در این‌باره گفت:« خیلی خوشحالیم که امروز می‌توانیم ویژگی آرشیو را معرفی کنیم. این امکان باعث می‌شود عکس‌هایی که قبلا منتشر کرده بودید را به فضایی منتقل کنید که تنها خودتان آن‌ها را می‌بینید. پروفایل شما نشان دهنده شخصیت شماست و نشان می‌دهد که در طول زمان چه تغییراتی کرده‌اید. با آرشیو کردن عکس‌ها می‌توانید امکان بیشتری برای منظم‌تر کردن پروفایل‌تان داشته باشید.»

در حاضر اگر اینستاگرام را اجرا کنید و به گزینه سه نقطه در بالای هر عکس را لمس کنید، مشاهده می‌کنید در صفحه جدید گزینه Archive بالاتر از سایر گزینه‌ها قرار گرفته است. با لمس این گزینه می‌توانید عکس مورد نظر خودتان را آرشیو کنید.

برای مشاهده کردن عکس‌هایی که آرشیو کرده‌اید تنها کافی است که صفحه اصلی بروید و بالای آن متوجه آیکون جدیدی شبیه به ساعت می‌شوید. با لمس کردن آیکون جدید می‌توانید به قسمت آرشیو بروید. در این قسمت می‌توانید عکس‌ها را دوباره به پروفایل اصلی برگردانید.

منبع: instagram

منبع متن: digikala