نمایشگاه E3 2017 هم به پایان رسید. در طول هفته گذشته سعی کردیم پوشش زنده‌ای از کنفرانس‌های شرکت‌های مایکروسافت، الکترونیک‌ آرتز، یوبی‌سافت، بتسدا و سونی داشته باشیم. در این میان کلی خبر دیگر هم از سایر بازی‌هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند پوشش دادیم. با این حال همه چیز برای برگزاری این کنفرانس در سال آینده از هم اکنون برنامه‌ ریزی شده است. امروز مشخص شد که E3 2018 در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه سال ۹۷ برگزار می‌شود.

براساس اطلاعاتی که سازمان Entertainment Software Association برگزار کننده نمایشگاه E3 منتشر کرد، ۶۸۴۰۰ هزار نفر این نمایشگاه امسال بازدید کردند. این آمار ۱۸۱۰۰ نفر بیشتر از بازدید کنندگان سال گذشته را نشان می‌دهد. سال گذشته تنها ۵۰۳۰۰ هزار نفر از این رویداد بازدید کردند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که نمایشگاه امسال برای بازدید عموم هم آزاد بود؛ اما بازدید کنندگان باید بلیط‌های شرکت در این رویداد را خریداری می‌کردند.

در نمایشگاه امسال مایکروسافت از ایکس‌باکس وان ایکس رونمایی کرد و حتی قیمت و تاریخ عرضه آن هم مشخص شد. در کنار این موضوع بازی جدید الکترونیکز آرتز که Anthem نام دارد هم رونمایی شد. بازی Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 هم از نمایش‌های خوبی داشتند. سونی هم قسمت‌های جدیدی از God of War و Spider-Man را نشان داد.

 

منبع: Gematsu
E3-2017-Ad

مطلب تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2018 مشخص شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala